FLOWER GIRL

Aku memang malas. semua orang tahu aku memang pemalas. nak update blog pun rasa malas je. Makin dekat majlis kahwin, makin stress aku dibuatnya. rasa macam eh taknak ah kahwin. nak bercinta je lelama boley? so ada banyak lagi checklist yang undone. rasa malas gile nak siap kan macam macam. tapi dalam malas malas tu, bersemangat waja pulak haku nak mencari flower girl!

nak cari flower girl tak ah susah mana pun. sebab budak budak pompuan yang gedik gedik kat umah aku ni siap ugut aku kalau tak bagi dorang jadi flower girl dorang akan haramkan gula gula yang aku curi dari dorang semalam. wahaha. bengong je kan..ada ucu kesah??

so misi sekarang adalah membooking flower girl masa wedding tu nanti. ciri ciri yang dicari hendaklah seorang budak pompuan yang sporting, dan pandai angkat baju kahwin aku yang meleret leret tu nanti. pastu kalau aku terpelecot ke apa ke, flower girl harus la bijak mengcover semua insiden insiden tu nanti. eh? apa kau ingat nak jadi flower girl tak perlu ada syarat2 penyertaan ke?


ini adalah irma. bukan irma hasmie. irma ardriana nama dia. comel kan? ni anak abang aku. nakal nya ya rabi. nama je pompuan! tapi nakal nya macam budak lelaki! oi pompuan kau meh sini!!!



so dua orang anak buah aku ni lah yang telah mengugut aku dengan begitu garang sekali. takut la sangat haku ni kan dengan korang punya ugutan tu? nak sangat jadi flower girl katanya. adoiyai. aku bagi task cuci periuk kat belakang umah taknak pulak. memileh kerja lak tu! nak glemer je..ni budak zaman sekarang. T__T



ni bakal flower girl yang ke tiga! sofea! konon tidur ala ala princess @ minnie mouse la tu kan? gedik ohh..so menepati ciri2 flower girl tu nanti. ngeh ngeh ngeh. 

tu saja lah bebelan aku harini. dalam malas malas hupdate, panjang lak aku menceceh ni. kalau rajin? kalah wikipedia panjangnya. ohhh tak kuasaa mak!

 






Previous
Next Post »

9 komen

Write komen
Unknown
AUTHOR
September 17, 2012 at 1:48 PM delete

Eh sofea dah blk msia ke?

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
September 17, 2012 at 1:50 PM delete

Eh sofea dah blk ke?? :) sian ucu kene ugut eh.. Hahaha..

Reply
avatar
Syiera Bucuk
AUTHOR
September 17, 2012 at 2:52 PM delete

hai cik aish!!me dulu ada flower girl n flower boy!!heee..next entry will update bout dat...jom terjah entry syiera bucuk time nikah may lepas...heee

http://syierahalf.blogspot.com/2012/09/im-back.html

Reply
avatar
hnahdy
AUTHOR
September 17, 2012 at 4:43 PM delete

wah xsabarnya nak tengok flower girl nnt :) jgn sampai kalahkan pengantin sudah la,hehe

Reply
avatar
ecadwinkyasha
AUTHOR
September 17, 2012 at 5:27 PM delete

wah..bila wedding nye ne?..hehehe..

comel2 flower girl dia eh

Reply
avatar
Mira3dora
AUTHOR
September 17, 2012 at 9:54 PM delete

ahha. aku yang lambat lagi kaweng ni pon da stress weh. hahha. untung la anak buah pompuan ramai. aku ni ha sorang jek. bakal menyusul 2 orang lagi. tpi time aku kawen 2 org lagi tu baru pandai meniarap kot? hahha

Reply
avatar
ezy.fia
AUTHOR
September 17, 2012 at 10:33 PM delete

nk jdk flower girl gak!
pilih la saye kak aish!
eh? tetiba kakak plak..
kehkeh

Reply
avatar
IamShafiqe
AUTHOR
September 19, 2012 at 12:49 AM delete

memang penting ek flower girls? hehe...
http://pinki-adalah-shafiqe.blogspot.com/

Reply
avatar
September 19, 2012 at 3:51 PM delete

Nnt send kad u pada alamat sy..

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...