.

.

SET SHAKLEE YANG PALING SAYA SUKA

Dalam banyak banyak set shaklee, set kulit antara set yang paling saya suka!


Dalam set ni ada
✅vitamin C sustained released
✅pencuci muka Deep Foaming Cleanser Nutriwhite

Ceritanya macam ni, dulu kulit ni jenis banyak jerawat, so mesti la ada luka jerawat n parut kan..kusam pun ye gak. Masalah yang paling kerap saya hadap adalah bila nak pakai bedak. Bedak akan sangkut sangkut n bercapuk dekat bekas jerawat. Horror hehe

So saya suka set ni sebab dia combine penjagaan luar dan dalam.

❤️Penjagaan dalaman kulit❤️
Saya suka vitamin C shaklee. Nak telan buah oren 7 biji sehari macam tak logik kan? So kita telan vitamin c je setiap hari.

🌸Penjagaan kulit luaran🌸
Bab pencuci muka memang tak nak cuba yang lain dah. Jatuh cinta sangat sangat dengan nutriwhite sebab tahan lama dan SELAMAT. Takde merkuri takde paraben dan takde alkohol

Walaupun tak cantik macam neelopa, tapi kulit sihat ok la kan? Sekurangnya sekarang nak pakai bedak pun rata je tak bercapuk lagi hehehe. Jerawat TAKDE taktau pasaaiiipaaa 😁

#tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeseremban
#amazingseventeen
#tasktsunamiisma

0 Komen untuk "SET SHAKLEE YANG PALING SAYA SUKA"

Back To Top