TAK PERNAH MAKAN UBAT HOSPITAL SEPANJANG 9 BULAN MENGANDUNG

Tak pernah makan ubat hospital sepanjang 9 bulan mengandung?!

Betul. Mama makan shaklee dari dulu sampai anak mama dah umur 2 tahun 8 bulan Sejujurnya saya tak pernah ambik supplemen selain shaklee dan jarang makan ubat hospital atau klinik


Mula dari asid folik untuk perancangan nak hamil, sampai lah vitamin ibu hamil, semuanya shaklee. Bayangkan anak pertama terus tolak ubat hospital dan cakap dengan doktor, saya pilih supplemen shaklee
Nasib baik doktor pun support saya makan shaklee hehe




Masa berpantang, orang lain makan jamu tapi saya tetap pilih shaklee, sampaikan luka bersalin pulih dalam seminggu je!  Apa yang saya perasan, disebabkan saya memang dah kerap makan shaklee termasuk vitamin c yangtengah promosi sekarang, bukan saya je yang jarang demAm, irine pun jarang demAm!

MAKWAN PENAT LAYAN IRINE MEMBEBEL HEHE

Harini irine nak masuk 3 tahun dah. Petah sangat cakap sampai makwan dengan nenek dia penat nak layan dia membebel. Ada je benda dia nak tanya. Kita ni penat balik kerja tapi layan kan aje keletah dia. Paham yang minda tengah berkembang kan. Syukur sebAb sempat makan omega guard yang kaya EPA dan DHA untuk IQ tu masa mengandung 8 hingga 9 bulan 


Semoga irine dan mama sihat selalu yee. Oh ye, kalau korang nak dapatkan tips dan konsultasi percuma tentang vitamin ibu hamil, contact je pengedar ni ye. Selain COD, boleh juga post ke seluruh Malaysia!


Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...