TEH PILIHAN SURIRUMAH UNTUK TENAGA, ELAK MENGANTUK DAN KURUS

Assalamualaikum



Masa pergi National Conference 2 tahun lepas, Shaklee bagi percuma beg dan dalam tu ada macam macam barang termasuk beberapa sache CINCH TEA MIX. Saja la tu Shaklee nak bagi kami semua try. Kalau yang pernah try tu mesti tak heran dah. Tapi secara jujurnyaa hehe aku memang tak pernah try Cinch Tea MIxx masa tu. Apa ke benda nye tu ye? Teh biasa biasa yang macam aku minum setiap hari dekat foodcourt tu ke? 

Masa dapat tu aku simpan dulu. Rasa macam nanti nanti lah nak try kan. Sampai la satu hari tu, aku cuti, dan masa tu Irine masih kecik lagi baru beberapa bulan umur dia. So merasalah kejap jadi housewife satu hari tu. Irine tidur je, mula la sengseng baju ke lengan, nak berperang dekat dapur, basuh baju, mop simen dan sebagainya. 

"Haihh..Betul la jadi surirumah pun penat jugak ye tak. hehe.."

Rehat kejap lepas tu. Aduhh..Penat betul rasanya bersilat dekat dapur. Dah la semalam tak cukup tidur. So aku pun ambik la CINCH TEA MIX tu bancuh dalam air sejuk. 

Sedap. Segar. Tak manis. 

Tu je yang aku mampu bagitahu. Hilang haus pun ye. Ok not bad la kan. Lepas minum tu bajet nak lelap la sebab penat kan. Tapi aku rasa macam ada satu TENAGA yang datang secara tiba tiba. Wahhh suspen makk. Rasa macam superwomen pulak time tu. 

Terus capai kerja kerja lain, mengemas stor la apa la, yelah orang jarang dapat cuti. Sekali dapat cuti, dapat pulak extra TENAGA, terus rasa nak buat semua kerja kerja rumah yang tertangguh. Pulun susun barang dalam stor la apa la padahal 2 JAM SEBELUM tadi punya la longlai aku dibuatnya. 

*Cara bancuhan CINCH TEA? Mudah je. Sediakan secawan air sejuk atau panas. Koyakkan sache dan tuang, titis lemon kalau nak tambah lagi kesegaran teh tu. Kacau. Minum :)



HEBAT! MABELES! OHSEM!


Alhamdulillah minum CINCH TEA badan jadi BERTENAGA dan TAK MENGANTUK. Benda pertama yang aku akan buat adalah ORDER CINCH TEA MIX laju laju dekat website Shaklee. (dah jadi ahli ni senang la sikit nak order, cuma klik klik je) Aku nak minum dekat office. Betul la orang kata, pengambilan cinch tea mix ni sangat bagus untuk mereka yang CEPAT RASA LEMAU, dan MENGANTUK dekat office. Minum sejuk ke panas ke tetap TERBAIK! Rasa pun sedap segarr je bila minum. Nak lagi syiok campur LEMON atau daun pudina. Memang terbaiklah :) 



And BONUS, CINCH TEA MIX juga bantu kita semua yang planning nak KURUS sebab ianya membantu meningkatkan METABOLISME tubuh badan kita. Jom kita layan apa lagi customer lain yang berpuas hati lepas minum CINCH TEA


Cinch TEA MIX untuk TENAGA DAN KURUS

Jom dapatkan CINCH TEA MIX harini. Korang bolek klik button pink untuk tahu lebih detail bagaimana cara paling mudah untuk order. Sangat sangat senang dan cepat. Boleh jugak Whatsap terus 0126716961. 


http://getmedean.blogspot.com/2015/06/pembelian-supplemen-shaklee-melalui-4.html
Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...