SUPPLEMEN IBU HAMIL YANG PALING RAMAI ORANG CARI

SOALAN
APA SUPPLEMEN IBU HAMIL YANG PALING RAMAI ORANG CARI?


 Ok. Ni antara soalan paling femes aku dengar masa berkawan dengan bakal mak mak orang. Supplemen untuk ibu hamil yang paling ramai orang cari dah tentu la yang terbaik setakat ini kan? Masa borak borak semeja dengan bakal mak mak orang ni, actualy banyak benda yang dorang risau dan mengeluh. Heh heh. Meh sini aku share apa yang mak mak buyung ni risau

1. Risau darah rendah masa mengandung
2. Risau kaki kejang malam malam
3. Risau morning sickness tahap melampau sampai terpaksa mengMCkan diri dari ke pejabat
4. Risau kulit kusam, tak berseri, siap kumpul stretch mark lagi dekat perut. haha ok parah ni parah!
5. Risau anak dalam kandungan tak dapat zat yang sepenuhnya sampai boleh effect tumbesaran

Risau kan..Risau kan? Aku yang menaip ni pun naik risau walaupun aku dah lepas fasa mengandung. heh heh. Dalam banyak banyak tu, paling risau nombor lima la. Semua nak anak yang bakal lahir tu sihat sempurna kan? Oklah, walaupun aku tahu, setiap kejadian tu, dah ditetapkanNya, tapi sebagai hamba Allah, kita kena berusaha sehabis baik untuk dapatkan yang terbaik. Am i aite?

SET MENGANDUNG SHAKLEE


Set mengandung Shaklee ada ESP, B Complex, Vitalea, Vitamin C, Ostematrix dan Omega Guard. Set mengandung Shaklee paling ramai orang cari sebab set ni sesuai digunakan dari trimester pertama kehamilan sampai trimester ketiga iaitu sampai bersalin.

KENAPA AKU SUKA SET MENGANDUNG SHAKLEE?
Dalam banyak banyak supplemen, yang paling ramai orang cari termasuk aku masa mengandungkan Irine dulu adalah SET MENGANDUNG SHAKLEE. Aku paling suka set ni sebab dia jaga kesemua aspek tubuh badan kita dan jaga kandungan kita. Sebab tu aku dulu, takde masalah darah rendah, kaki kejang, morning sicknes pun kejap je, kulit tak kusam sangat, strecth mark pun kurang, ada tetap ada tapi once lepas bersalin, cepat je hilang. Paling penting, Irine lahir sihat walafiat.


Sekarang ni pun, aku memang nampak kesan lepas ambil set mengandung shaklee walaupun aku ambik tahun lepas. Antara kesan yang aku nampak harini, rambut tak gugur. Sesetengah orang, rambut gugur lepas beberapa bulan bersalin kan? Tapi alhamdulillah, rambut aku tak gugur malah lebat dan panjang menguraiii..chheeeaa..Selain tu, paling ketara adalah tumbesaran Irine, Sekarang Irine dah 2tahun, gigi makin banyak dan kuat. Cergas, jarang demam, selesema pun jarang. dan paling menakjubkan, Irine TAK PERNAH ruam. Alhamdulillah syukur syukur.


Dari segi IQ, time umur Irine ni, dia dah boleh ingat apa yang aku ajar. Contoh aku belikan buku animal. Siap tanya satu satu jenis binatang, dia boleh tunjuk gambar yang mana dengan betul. Teruja kejap! Hehe. Maybe penangan Omega Guard.





PERCUMA?
Jadi, kalau korang tengah tercari cari supplemen ibu hamil yang paling ramai orang cari sekarang, Set Mengandung Shaklee la jawapannya. Untuk pembelian melalui Belog Cik Aish, korang akan terima 2 botol VITALEA secara PERCUMA dari aku. Sebotol berharga RM94. Tapi dua botol korang akan dapat percuma melalui YES PACK PRENATAL SHAKLEE. Kalau nak tahu lebih detail cara order ke, harga berapa ke, boleh la click button PINK semerbak ni ha :)

Insyallah. Kita hanya mampu berusaha untuk dapat yang terbaik. Allah saja yang menentukannya. Kita hanya mampu merancang dan berusaha ye tak?

KLIK FOR DETAILS
http://getmedean.blogspot.com/2015/06/pembelian-supplemen-shaklee-melalui-4.html



Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...