KOLAGEN PALING TERBAIK UNTUK DIAMALKAN MENJELANG HARI RAYA

Assalamualaikum
Jom kita sama sama menelaah entry kali ni berkenaan kolagen yang paling terbaik untuk diamalkan menjelang hari raya. Terasa membuak buak nak bagitahu satu dunia betapa terbaiknya kolagen ni. Kolagen yang terlalu ramai permintaan dari dulu sampai sekarang. Bila dah dekat nak raya, walaupun bulan puasa tak start lagi, tapi ramai la gadis gadis dan juga mak mak budak yang dah mula berkira kira untuk beli kolagen supaya anggun hari raya nanti. idok gitu?
Semalam aku jalan jalan dekat Alamanda dan ada promosi dekat dia punya Concourse. Promosi kolagen jenama XXX. Walaupun dia paksa aku untuk like fanpage jenama tu supaya dia boleh bagi aku percuma trial kolagen (baus marketing kann?) tapi aku tetap anggap kolagen tu tak sebaik kolagen Shaklee. Meh sini nak jawab soalan paling fofular iaitu, apa beza kolagen Shaklee dengan jenama lain? 

Apa perbezaan collogen powder Shaklee dengan jenama lain?


Collogen powder Shaklee mengandungi 4000mg Kologen RSS (Sisik Ikan Merah) sejenis kologen TULEN yang diekstrak dari didik Ikan Merah. Ianya amat mudah diserap oleh tubuh kerana strukturnya yang halus dan ringan! 


Dihasilkan dari 7 ramuan iaitu :

  • Kolagen dari sisik ikan merah - sumber kolagen yang mempunyai kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan! 
  • Biji Camelia Japonica - sebagai pelembap kulit yang SUPERB! 
  • Elastin dari Kolagen ikan - Menjadikan kulit tegang, anjal dan elastik! 
  • Ekstrak kekerang - Membekalkan pelincir pada sendi! 
  • Lactobacillus Acidophilus - Membina sistem usus yang sihat untuk penyerapan kolagen! 
  • Vitamin C dan Vitamin B - Menggalakkan penghasilan kolagen dan membebaskan tenaga untuk menghasilkan kolagen dalam sel badan! 
  • Ekstrak Pfaffia- Menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin!  Harga setanding khasiat!! Imagine dengan harga promosi, korang dapat banyak khasiat untuk badan dan kulit!! Memang berbaloi.



Kalau korang perasan, banyak jenama kolagen dekat pasaran, ada bermacam macam perisa. Dengan perisa orennya, anggurnya, macam macam lagi. Rasa memang sedap sampai konfius adakah ini kolagen atau pun air vitagen? Jadi apa yang aku nak puji tentang kolagen Shaklee, adalah..
  • Collogen Powder Shaklee adalah 100% tulen, asli dan selamat. Tiada kandungan gula, pewarna atau perisa tiruan 
Tapi apa pun, kalau nak kolagen yang cepat meresap dalam badan kita, mestilah pilih kolagen yang saiz molekulnya mudah diserap. 
SAIZ MOLEKUL MUDAH DISERAP



Cuba tengok apa keistimewaan kolagen sisik ikan merah. Salah satunya adalah molekul collagen powder shaklee sangat kecik iaitu 1000 dalton. 1000 dalton ni kalau korang nak tahu, adalah saiz paling sesuai untuk kulit serap dengan mudah! Kalau nak beli kolagen mesti la kene pilih yang mudah serap. Betul tak? 

Penggunaan kolagen mampu beri kulit tegang, licin, cerah dan parut berlubang tiada!


kenapa kolagen yang dihasilkan dari sisik ikan merah ni SANGAT EKSKLUSIF? Sebab ikan merah ni kalau korang nak tahu, dia boleh tahan tekanan sehingga 20paun, bertelur dan hidup bebas di lautan dalam ye. Sebab tu sumber kolagen ni tahan lasak! Habitat sebenar ikan merah ni pulak adalah dekat lautan dalam so kurang pencemaran sebab tu kolagen nya tiptop!
 Untuk dapatkan konsultasi tentang harga dan cara penggunaan kolagen yang betul, korang cuma perlu klik button pink kat bawah ni okay!
 


 
Previous
Next Post »

1 komen:

Write komen
Unknown
AUTHOR
June 14, 2015 at 9:26 PM delete

teruja pulak bila baca ni ... perghhh

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...