HANDBAG YANG PALING AKU SUKA!

Assalamualaikum


Short entry from me. hehe. owh okay. Sebelum tu nak tanya, ada siapa siapa peminat Handbag Longchamp? Since my sister yang tinggal dekat Switzerland tu akan pindah balik ke Malaysia before Hari Raya nanti, ramai friends yang kirim Handbag Longchamp dari dia. 

Details : 

100% NEW & ORIGINAL - kuailiti kain yang tahan lasak, and boleh tau ke'originalan dia dari kulit dekat bahagian button.. 

Price - RM400

So far ramai kawan aku dengan kawan kakak aku yang kirim Longchamp sebab kira murah bila beli dekat sana. Harga butik RM680 - RM700 kalau tak silap. Paling murah kalau kita beli dari website authentic macam Reebonz atau Haute Avanue pun boleh dapat RM500. Tapi yang ni my sis jual RM400. ala..harga kawan kawan kannn.. 



Medium with long handle







Psstt aku pun terjebak sekali nihh..aku rembat 2 handbag Longchamp untuk pakai ke office!! :) sempoi jee.. aku beli yang gambar kat bawah ni.. warna paprika.. warna untuk summer this year.. tahun depan tak keluar lagi kaler ni.. so baik aku rembat cepat..hihi

 kaler untuk summer tahun ni.. paprika!


so pada kawan kawan yang berminat nak kirim sebelum my sister balik bulan puasa ni, boleh email aku a.s.a.p for details ok. 

ismalizayahya86@gmail.com

hoyey hoyey.. bye!
 
Previous
Next Post »

3 komen

Write komen
Sya
AUTHOR
April 27, 2013 at 6:48 PM delete

Cantiklah. Suka yang handbag paprika. Nice choice!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
May 14, 2013 at 2:29 PM delete

lawa..rambang mata..

Reply
avatar
NinaAz
AUTHOR
May 15, 2013 at 9:46 AM delete

nina pun ada beg cm ni. tp non ori ah. hehehe. ramai cikgu2 kat sekolah pakai y cm ni. patutla femes. patutlah diaorg sebuk duk cakap pasal beg ni.mahal rupanya. nina igt beg pasar malam. huhuhu..apalahh nina nih

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...