.

.

TERLEPAS PANDANG

"takkan ada siapa yang dapat fahami aku..tak ada siapa..." hati kecil bersuara...

dua minggu kebelakangan ni, jalan aku terasa macam terlalu sukar. hari ni 1 April 2012. dah bulan April rupanya. tiba tiba teringat zaman sweet2 dekat bangku sekolah dulu. macam mana aku menjerit sebab kena kejutan april fool dari budak2 ni. huh. tragis. tapi funny. ok tak baik sambut april fool ye. 

cepatnye masa berlalu. aku pun dah jadi makin hebat untuk bawak semua rasa suram dulu untuk aku tukarkan kepada pelangi. tapi macam susah je. emm bukan mudah untuk betul betul tersenyum. tak semudah tu..

perjalanan lalu buat aku jadi pemendam hebat. biar aku terus pendam. sebab kadang kadang aku mahu kamu buka mata atas apa yang mungkin kamu terlepas pandang. i'm writing this not because i'm sad. but it just a way for me to recall all the moments..oh ya..sweet moments i ever had.. and appreciate something what we call "life lesson" as what they say its better to have loved and lost, than never to have loved at all.. :) 

erm...jalan gelap berduri dah aku lalui, takkan jalan sempit je aku nak mengalah.. 

be strong aish. apesal sedih sedih ni? meh nak lempang diri sendirik..


6 Komentar untuk "TERLEPAS PANDANG"

la tahzan..

tapi, dgn bersedih, kita lebih muhasabah diri..

teringat masa kena kencing ngn budak sekolah dulu..ahaha

jangan bersedih..senyum2 selalu.. :)

what ever happen,be strong cik aish...adat org nak kawen kot tu..ada perasaan yg bercelaru.hehe :D

darah manis. tu yg rs cmtu tu...

Back To Top