BILA DAPAT DOWNLINE TERBARU SHAKLEE YANG BUKAN MELAYU

LIM SOON LEE. Ini la Shaklee Distributor downline saya yang ke 137 a.k.a yang terbaru saya daftarkan awal bulan lepas. Orang Cina. Apa yang uniknya ahli baru ni, of course sebab dia kaum CINA. Selalunya saya banyak bantu daftarkan ahli shaklee kaum melayu. Tapi kali ni cina.




Mula mula saya tak tahu dia Cina sebab cara penulisan dia dalam whatsap memang nampak macam pure melayu. Fasih sangat siap pandai shortfom lagi dalam bahasa melayu. Kat mana dia dapat nombor telefon saya? Dah tentunya dari Instagram. Actually orang yang jumpa IG saya @almaricantikbyisma tu, selalunya memang akan jadi customer. Memang konfirm beli. Sebab tu one of marketing plan saya adalah melalui IG.

LIM SOON LEE ni nama suami dia. First soalan yang dia tanya saya adalah tentang set kurus shaklee. Sebab suami dia berat hampir 110kg. So orang cina ni saya yakin memang pentingkan kesihatan berbanding duit. Jadi saya terus suggest set yang paling exclusif dan terbaik untuk bantu dia turunkan berat badan. Set eksklusif tu termasuk VIVIX. Jadi lepas bagi konsultasi tentang set tu, dia berhabis hampir RM800 sekali dengan pendaftaran ahli.

Kenapa dia masuk ahli?

Sebab saya bagitau kat dia, orang yang nak konsisten makan supplemen mesti nak continuos beli supplemen. Takkan nak beli harini je kan? Mesti lepas ni kene beli lagi. So kenapa perlu bayar mahal harini sedangkan dia boleh daftar ahli dan terus beli dengan harga ahli pada masa akan datang?

So dia pun masuk ahli. Dan semalam dia mintak bantuan saya untuk orderkan lagi barang hampir RM600. Kaum cina memang pentingkan kesihatan. Kaum kita pun apa kurangnya sebab memang 90% customer saya kaum Melayu. Dan Apa yang menariknya pembelian shaklee dia kali ni, dia dapat percuma multistack dispenser, cash rebate dan dapat beli Shaklee buy 1 free 1 iaitu Carotomax. Seronok MR LIM SOON LEE kita sebab tak rugi masuk ahli. Shaklee offer macam macam! Beli barang dapat bonus, hadiah, offer buy 1 free 1.

Tahniah kepada semua ahli yang mendaftar. Korang buat satu pilihan yang paling bijak! Jangan kita berkira kira dengan kesihatan sedangkan kita tak pernah berkira kira untuk beli makeup, baju tudung dan sebagainya. Kesihatan is number one ye!
Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...