.

.

NAK BOIKOT NUFFNANG KALAU.....



aku tak puuas hati sebab baru arini aku teringat aku dah cash out 13 November aritu, tapi sampai laaa niii satu bayang cek pun tak nampak.. dah puas selongkar kat rumah memang takde surat sampai pun.. abg posmen pun aku dah tanya, memang takde. status kat nuff da SENT..uwargh... apa perlu daku laku kan... walaupun tak banyak, tapi penuh gak tank minyak keta den taw! nuff! plis do something! pffttt! 

* semalam cash out lagi...harap harap ada la ceknya... haish..tak penah lak nuff buat perangai. memang rasa nak marahh ni.. kita bakor kita bakor!


6 Komentar untuk "NAK BOIKOT NUFFNANG KALAU....."

hehehe sabo2.jgn marah2 pengantin baru

Boleh cuba hantar tiket dekat nuffnang rasanya untuk keterangan lanjut..

bestnya dpt duit..sy xtahu smpi skrg xmerasa duit nuffnang ni..ape silap sy...

gigitanilmu.blogspot.com

dh jdk isteri org jgn nk boikot2 sgt blh?
kehkeh..

sabar je aish..
nt smpai la 2 cek nuffnang..
kite xprnh dpt cek nuffnang pon..
sobsobsobsss

Waaa..Hebat2...hehe..
nnt adala nuff dtg..hehe

Back To Top