TARIKH 10.11.12

Assalamualaikum.

Ramaibetul yang pilih tarikh ni untuk buatmajlis kawen kan? Asal cuti panjang je kawen. asal tarikh cantik je..kawen. kawennn jela aktiviti kita bila time time mcm ni kan? sama la jugak dengan kawan sekolah aku ni ha. pilih tarikh cantik ni untuk melansungkan majlis perkahwinan..tahniah yee..

Actually ada 3 wedding yang aku kena pegi harini. tapi lastly aku just mampu untuk attend satu je. sebab yang lagi satu tu dekat Pahang. And lagi satu dekat Shah Alam. Jarak memang memisahkankita. hehe. so aku just attend wedding kawan sekolah aku kat seremban ni je. Wedding Zila dan Amir. 

ni semua classmate aku masa sekolah menengah. antara lima orang ni ada 2 orang yang available. cer teka.. hehe.. include aku so jadi 3 la.. aku available ke? tettt..
Zila ni kawan sekolah aku sejak form 3 sampai form 5. memula tak berapa rapat sangat. tapi jadi rapat sejak form 4. mungkin sebab kitorang setaman pastu naik bas sekolah pun sama sama.heh heh. tapi kadang kadang kalau ada duty kat sekolah, petang tu kitorang akan balik jalankaki je. no wonder kitorang kurus sampai sekarang. sila la percaya. 


lepas tu masa aku keje kejapkat bandar baru bangi, aku duk satu rumah sewa dengan dia. tapi kitorang jarang jumpa walaupun satu rumah.sebab dia selalu keluar dengan tunang diia..kuar makan..shopping dan lain lain lagi yang boleh buat akujeles lalu aku pun ajak tunang aku datang bawak aku jalan jalan gak. ha macam tak reti nak letak fullstop lak ayat akukan?? 

So aku just nak wish selamat pengantin baru dan semoga bahagia ke anak cucu. wokey? bye!



ehem.sempat lagi nak promote tudung kan? Material : Tudung Bawal Jepun - berkualiti tinggi, lembut & mudah dibentuk. Manik : 100% dijahit tangan - Handmade. Colour Available : Dark Turqoise, Light Turqoise, Green, Dark Pink, Light Pink, Maroon, Coral Pink Peach, Dark Purple, Light Purple, Soft Purple, Orange, Yellow & White. (corak manik berbeza) 

cepat klik like AishElis

Previous
Next Post »

8 komen

Write komen
a
AUTHOR
November 11, 2012 at 11:32 AM delete

wow! selamat pengantin baru..hihi..purple..chntek.. ar tudung tuh dear.. bape rm?

Reply
avatar
ecadwinkyasha
AUTHOR
November 11, 2012 at 7:43 PM delete

cik aish bila lak 20.12.2012 dgrnya :P

Reply
avatar
ezy.fia
AUTHOR
November 11, 2012 at 10:53 PM delete

tarikh cantek berebut nk wat mjlis..
arghhh stress! haha..

selamat pengntin baru utk dorg..

Reply
avatar
ct kektus
AUTHOR
November 11, 2012 at 11:35 PM delete

besarnya bunga kat tudung. :) gigih jahit handmade.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
November 14, 2012 at 9:43 AM delete

@Bluewendy like page aish..nnt aish pm harga ye dear :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
November 14, 2012 at 9:44 AM delete

@Eca Dwinky Asha hehe pandai je kan :p bukan laaaa

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
November 14, 2012 at 9:44 AM delete

@ct kektus hehe cantik..grab la satu :)

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...