.

.

Maria Ozawa ikon murid sekarang?

Aku rasa sangat bersyukur dilahirkan pada tahun 1986
Masa sekolah rendah sampai sekolah menengah rasanya otak dan pemikiran aku masih suci putih bersih gitu.
Tak kenal apa itu internet. Dunia cyber dirasakan begitu pelik dan jauh sekali ingin menerokanya.


Ingat lagi masa tingkatan 1, kelas Teknologi Maklumat. Cikgu suruh masukkan disket, pun boleh bikin tangan aku terketar. Takut la jugak kot-kot meletup ke apa ke kan. hihi

Tapi sekarang..pelajar makin bijak meneroka dunia IT. Laman web sosial seperti Facebook ibarat teman sejati mereka. Tanpa Facebook, mereka boleh dilabelkan sebagai ketinggalan zaman dan kuno! Sampaikan laman web porno pun sudah menjadi jamuan mata mereka setiap hari. Masyallah. Malam tadi kantoi seorang pelajar tingkatan 1 mengaku menonton Maria Ozawa! OMG!

 NAH KLIK CINI KALAU NAK TENGOK VIDEO MARIA OZAWA

Bila aku ugut untuk bawa perkara tu ke bilik disiplin..tau pulak takut!

Apa nak jadi pelajar zaman sekarang..
Aku dulu tak tengok Maria Ozawa. Aku tengok Maria Mariana je . Ala filem Yusof Haslam yang skrip jiwang karat tuh! hihi

2 Komentar untuk "Maria Ozawa ikon murid sekarang?"

Back To Top