PENGEDAR VIVIX SHAKLEE SEREMBAN

Jika anda sedang mencari Vivix di sekitar Seremban, Port Dickson, Nilai dan sekitar kawasan lain di Negeri Sembilan, anda boleh hubungi saya dan saya boleh terus hantarkan Vivix kepada anda.




Saya juga menyediakan khidmat pos ke seluruh Semenanjung Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Anda juga layak mendapat konsultasi secara percuma dari segi cara pengambilan dan sebagainya. Selepas pembelian anda akan menerima sesi follow up percuma juga dari saya


BERBALOI BELI TWINPACK VIVIX





Ya. Bagi penggemar Vivix, mereka bukan sahaja membeli satu botol sahaja tapi terus membeli Twinpack Set di mana terdapat dua botol vivix untuk penggunaan lebih 2 bulan. Harganya sudah pasti lebih menjimatkan.


  • Twinpack Vivix jimat RM200
  • Percuma keahlian dan anda sudah jimat RM80
  • Percuma kos postage dan jimat RM10
  • Dapat pulangan tunai di mana Shaklee akan bank in sekitar RM30-RM40 ke dalam akaun anda pada bulan berikutnya


LANDMARK STUDY TERHADAP VIVIX 


Ada banyak research artikel berkaitan bahan2 aktif dalam produk Shaklee. Malah, Shaklee turut bekerjasama dengan profersor Universiti ternama untuk buat kajian produknya sendiri yang dinamakan Landmark Study.

Landmark Study I mengkaji produk multivitamin Shaklee, VitaLea yang boleh mengurangkan risiko penyakit-penyakit kronik & selamat digunakan dalam jangkamasa yang panjang.

Landmark Study II pula mengkaji produk paling hangat di pasaran iaitu Vivix yang dibuktikan boleh memanjang jangka hayat sel manusia, sekaligus mengurangkan risiko penyakit kronik,

Tapi untuk kesekian kalinya saya ingatkan supplemen dan ubat fungsinya berbeza. Supplements seperti VIVIX, walaupun banyak kajian membuktikan bahan aktif dalam Vivix, iaitu resveratrol boleh mengawal penyakit kronik, tapi Vivix bukan bertujuan untuk merawat atau menyembuhkan penyakit.

Tetapi lebih kepada menyokong rawatan & pencegahan penyakit. Kalau mencegah tu, Vivix sangat sesuai diambil oleh orang yang sihat la. Tapi tak boleh nafikan juga sel-sel orang sakit juga perlukan nutrisi yang secukupnya, sama seperti yang diperlukan oleh orang yang tiada penyakit.



CARA MEMBUAT PEMBELIAN VIVIX 



CARA 1
Anda boleh terus klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan. 

CARA 2

Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi.

CARA 3
Dapatkan keahlian Shaklee secara percuma dengan pembelian dua botol VIVIX. Faedah menjadi ahli antaranya adalah dapat menikmati harga produk yang jauh lebih murah antara RM10-RM100 


IsmaLyeza
Visit my ig @almaricantikbyisma
Email: ismalizayahya86@gmail.com
COD Area: Seremban, Port Dickson, Bandar Baru Bangi
Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...