Kesakitan Terlampau Pada Tumit Kaki Pada Awal Pagi


Sakit yang dialami ini adalah sakit yang teramat sangat sampai membataskan aktiviti dan pergerakan, Dan ada juga sampai takut untuk memulakan langkah. Kesakitan terlampau terutama di awal pagi. Penderitaannya semakin perit sampai ada yang sampai tahap tidak boleh berjalan! Jom kita ikuti kisah bagaimana seorang surirumah dan tukang jahit ni mengalami masalah sakit tumit




Berumur 53 tahun, saya adalah seorang surirumah dan tukang jahit sejak 36 tahun dahulu. Sehingga sekarang pun saya masih mengambil upah menjahit. Selama 36 tahun yg lepas, saya tiada mengalami masalah kesihatan yang teruk. Sehingga lah pada hujung tahun 2015, saya mula merasai kelainan pada kaki sebelah kanan saya.


Saya berasa sangat sakit di bahagian tumit apabila hendak bangun tidur pada setiap pagi. Rasa macam dicucuk-cucuk dengan jarum. Pada mulanya saya tak ambil kisah dan menganggap ianya akan pulih sendiri. Tetapi lama kelamaan, sakit tumit tersebut tidak hilang malah bertambah teruk sehingga menyukarkan saya untuk berjalan dan menjahit. Kawan-kawan ada mencadangkan supaya pergi ke klinik dan farmasi atau berurut. Semua yang dicadangkan saya cuba tetapi sakit tidak juga berkurang.


Saya memberitahu perihal masalah saya ini kepada anak saya yang merupakan pengguna tegar produk Shaklee. Lalu beliau mencadangkan supaya saya mengambil vitamin Ostematrix dari produk Shaklee. Saya mengamalkan vitamin Ostematrix dengan konsisten setiap hari. Dengan izin Allah, sakit mula berkurangan pada pengambilan botol pertama. Saya teruskan pengambilan botol kedua dan merasakan sakit tumit tersebut hilang sepenuhnya.




Saya tidak mahu mengambil risiko sakit tumit berulang lagi lalu saya teruskan dengan mengambil Vivix pula untuk kesihatan saya secara menyeluruh. Oh ya, semasa saya mengamalkan Ostematrix, terdapat juga kesan lain yang saya alami. Sebelum ini, saya mempunyai masalah sembelit. Tetapi dengan Ostematrix, masalah sembelit saya tiada lagi. Malah, berat badan saya berkurangan dari 69kg ke 65kg.


Kini, saya berasa sangat lega kerana dengan adanya Ostematrix dan Vivix serta izin dari Allah, masalah kesihatan saya bertambah baik untuk meneruskan kehidupan bersama keluarga tersayang. 



SUPPLEMEN RESVERATROL DENGAN KUASA ANTIOKSIDAN TERHEBAT UNTUK MEMERANGI SAKIT TUMIT

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Di Malaysia, ramai yang tidak menyedari kepentingan penjagaan kaki dan ramai individu yang hanya bertemu doktor untuk mendapatkan rawatan apabila sudah tidak boleh berjalan. Lebih teruk apabila mereka bertemu doktor dalam keadaan yang sudah terlalu serius yang memerlukan pembedahan atau suntikan sebagai kaedah rawatan. Jadi amatlah penting untuk kita mengambil langkah pencegahan lagi lagi apabila tanda tanda sakit tumit kaki sudah mula kelihatan. Antara langkah pencegahan yang terbaik adalah melalui pengambilan supplemen. 


VIVIX Membantu mencegah dari masalah sakit tumit / plantar fascitis dan kembali kekal cergas walaupun selepas pembedahan. Dan golongan wanita yang berpotensi untuk mendapat masalah sakit tumit juga digalakkan untuk mengamalkan Vivix setiap hari bagi mencegah masalah ini. KENAPA VIVIX? 

  1. Kajian telah menunjukkan bahawa Resveratrol mempunyai kandungan antioxidant yang paling tinggi. Daripada kajian juga mendapati bahawa kandungan Resveratrol diadapati daripada kulit dan biji Anggur Muscadine\
  2. Antioxidant diperlukan pada kadar yang tinggi untuk mendapat kesihatan yang optima dan dapat membantu mencegah penyakit. Antioxidant dapat membantu dan membaik pulih sel rosak yang berpunca dari radikal bebas
  3. Resveratrol dapat mencegah dari sel kanser merebak kerana resveratrol dapat menghalang dari pembentukkan sel yang tidak normal dalam tubuh manusia merebak
  4. Menurut Eleanor G. Rogan seorang Profesor dari Uni. Of Nebraska Medical Center. Resveratrol ada keupayaan untuk mencegah peringkat permulaan kanser semasa estrogen baru hendak memulakan proses pengembangan kanser dengan menghalang pembentukkan estrogen DNA adducts ( sebatian kimia yang menyebabkan kanser yang melekat pada DNA).Dengan ini kami percaya seluruh sel kanser akan berhenti merebak sepenuhnya.



LANDMARK STUDY TERHADAP VIVIX 



Ada banyak research artikel berkaitan bahan2 aktif dalam produk Shaklee. Malah, Shaklee turut bekerjasama dengan profersor Universiti ternama untuk buat kajian produknya sendiri yang dinamakan Landmark Study.

Landmark Study I mengkaji produk multivitamin Shaklee, VitaLea yang boleh mengurangkan risiko penyakit-penyakit kronik & selamat digunakan dalam jangkamasa yang panjang.

Landmark Study II pula mengkaji produk paling hangat di pasaran iaitu Vivix yang dibuktikan boleh memanjang jangka hayat sel manusia, sekaligus mengurangkan risiko penyakit kronik,

Tapi untuk kesekian kalinya saya ingatkan supplemen dan ubat fungsinya berbeza. Supplements seperti VIVIX, walaupun banyak kajian membuktikan bahan aktif dalam Vivix, iaitu resveratrol boleh mengawal penyakit kronik, tapi Vivix bukan bertujuan untuk merawat atau menyembuhkan penyakit.

Tetapi lebih kepada menyokong rawatan & pencegahan penyakit. Kalau mencegah tu, Vivix sangat sesuai diambil oleh orang yang sihat la. Tapi tak boleh nafikan juga sel-sel orang sakit juga perlukan nutrisi yang secukupnya, sama seperti yang diperlukan oleh orang yang tiada penyakit.



CARA MEMBUAT PEMBELIAN VIVIX 


CARA 1
Anda boleh terus klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan. 


CARA 2
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi.

CARA 3
Dapatkan keahlian Shaklee secara percuma dengan pembelian dua botol VIVIX. Faedah menjadi ahli antaranya adalah dapat menikmati harga produk yang jauh lebih murah antara RM10-RM100 


Email: ismalizayahya86@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 012-6716961
COD Area: Seremban, Port Dickson, Bandar Baru Bangi
Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...