Jerawat Bernanah : Akibat terlalu Obses Nak Kulit Muka Cepat Licin Sebelum Nikah, Akhirnya Makin Teruk


Assalamualaikum, nama saya Liley Wane Bt. Anuar, berumur 28 tahun dan mempunyai seoarang anak. Saya mengalami masalah muka yang teruk iaitu kulit muka saya mengalamai jerawat bernanah. Sebelum ini saya menggunakan skin care jenama X. Semakin saya guna skin care tu makin pedih dan rasa panas muka. saya terlalu obses nak cepat muka licin tanpa jerawat sebelum nikah, beli skin care,tapi agak mengecewakan apabila muka jadi teruk dan jerawat bernanah timbul..malu oiii nak jumpa.orang..rasa nak menyorok jer kat umah.




.
Saya dah google cari penyelesaian,jumpa Shaklee,tapi tak beli lagi time tu sebab tarikh nikah dah dekat, jadi bersanding la dengan make up. Walaupun make up, jerawat still nampak. Teruk kan muka sampai nampak walaupun make up tebal.  Lepas nikah, makin teruk. Muka, nak berdepan dengan suami pun malu. Hampir 2 minggu lepas nikah, tak tahan dengan muka teruk, terus PM FB Puan Adilah Manaf, hasil survey sebelum nikah.
.

Beliau soal siasat dulu keadaan muka saya dan dia cadangkan B-Complex ,ESP, VIT C dan GLA COMPLEX, maka terbeli la Set Shaklee ni dan terus daftar ahli. Bermula la saya berShaklee, cara pemakanan memang Puan Adilah dan kak Aieda bagitau dan saya follow cara yang mereka cadangkan. Saya mengalami healing crysis pada awalnya berShaklee. Memang terasa nak demam.


.

Selepas beberapa minggu consume, Ya Allah syukur sangat-sangat, muka dah tak rasa panas dan pedih, jerawat pun makin surut hanya tinggal parut jer. Sejak berShaklee ni, syukur teramat sangat dapat kenal Shaklee, orang diluar sana tak payah nak bazirkan duit untuk cuba product lain, pilih la yang natural dan selamat, Shaklee teramat value for money. 
.

Memang tidak menyesal berShaklee malah rasa berbaloi sangat, saya ambil Set Jerawat tu tapi pakej lain jugak saya dapat, GLA dalam set tu asbab lepas consume Alhamdulillah saya positif hamil, bunting pelamin, hoyehhh memang nak baby awal. Oh ya, my resdung dah hilang boleh balun seafood tanpa was-was.
.

Semua pakej (jerawat bernanah dah hilang,hamil, resdung) yang saya dapat daripada guna set jerawat tu, sesuai la dengan ayat, Shaklee ni memang value for money. Tidak mengharapkan pun muka macam artis Korea sebab saya memang dari dulu tak berapa nak cerah. Apa yang penting bebas daripada jerawat dan yang bestnya pakej berShaklee ni badan lebih sihat.


CARA MEMBUAT PEMBELIAN VIVIX 




CARA 1
Anda boleh terus klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan. 

CARA 2

Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi.

CARA 3
Dapatkan keahlian Shaklee secara percuma dengan pembelian dua botol VIVIX. Faedah menjadi ahli antaranya adalah dapat menikmati harga produk yang jauh lebih murah antara RM10-RM100 


IsmaLyeza
Visit my ig @almaricantikbyisma
Email: ismalizayahya86@gmail.com
COD Area: Seremban, Port Dickson, Bandar Baru Bangi
.
Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...