TERPAKSA BONGKAR RAHSIA MACAM MANA JAGA KULIT SUPAYA NAMPAK LICIN!

Makin hari suami makin sayang..cewah. minta maaf kalau geli. Tapi hari ni TERPAKSA BONGKAR RAHSIA macam mana aku jaga kulit supaya hasilnya kulit nampak lebih licin! rAHSIANYA HANYALAH DENGAN  mengamalkan supplement Vitamin C. Ya! Vitamin C yang femes untuk dapatkan kulit yang cantik, cerah dan bersih tuuu. 
"ala semua vitamin C yang jual dekat farmasi tu semua sama. So baik beli yang murah tu je! Vitamin C jugak!"
aiyoo aiyo akak akak makcik makcik adik adik semua. Aku nak betulkan sikit tanggapan korang semua berkenaan Vitamin C Shaklee ni. Kebanyakan Vitamin yang dijual dekat farmasi adalah VITAMIN SINTETIK! Rasanya dalam entry sebelum ni aku dah jelaskan apa itu vitamin sintetik. Refer Sini. 

Tapi yang bestnya tentang Vitamin C Shaklee, of course dia adalah vitamin SEMULAJADI! "Sains pembebasan berterusan secara semulajadi vitamin C telah direka oleh Shaklee!" 
1 tablet Vitamin C Shaklee = 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulit!
Macam aku sendiri, rasa tak berapa nak mampu beli kolagen untuk kulit, atau pun suntik vitamin c dekat klinik yang mahal mahal tu..salah suntik kang naya muka ai. Tapi just ambik satu tablet Vitamin C Shaklee setiap hari, aku dah boleh rasa perubahan kulit macam pakai produk mahal youu..padahal rahsianya makan supplement je pon! Murah pulak tu! kira harga mampu milik lagi la..kan..Kenapa aku kata murah? 


So tepuk dada tanya selera. Buat apa beli Vitamin C dari brand lain yang tentu tentu mahal, lepastu vitamin tu hanya vitamin SINTETIK! 




Betul ke pujian tu? Kulit nampak licin, cerah? hahahaha. Ok aku no komen. Tapi yang penting, keyakinan makin tinggi selepas menggunakan vitamin c untuk kulit ni. Bila orang pandang kita, kita rasa lebih confident dan rasa diriku sungguh berharga sekali hehe. 

Nampak tak ada shine shine dekat tulang pipi tu? Tu yang paling akak aku geram! Katanya ini tidak adil ini tidak adil kenapa aku boleh mengalami transformasi kulit sebegini rupa! hahahahaha. So? Rahsia pun dah terbongkar! Beli la vitamin c tu copek copek ha sebelum terlambat! Cara untuk beli vitamin c ni senang je. Follow steps ni ok


Cara dapatkan produk :

Pengedar Shaklee Malaysia
Shaklee Supervisor
COD di daerah Seremban
Shaklee ID:910287
SMS/Whatsapp: 012-6716961
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...