CARA BANCUHAN ESP YANG SEDAP

Assalamualaikum semua :)

Alhamdulillah sejak listkan senarai pengedar Shaklee, rutin harian jadi bertambah senang. Kadang kadang customer yang nak jimatkan kos postage, nak ambil terus barang dari pengedar, dah takde masalah dah. korang boleh terus hubungi pengedar Shaklee yang berdaftar sah bawah Aish untuk dapatkan barang. Harga jauh lebih murah tanpa postage dan servis pun cepat.. :)


Minggu ni aish nak kongsikan dengan korang tentang ESP. ESP ni apa? ESP ni adalah sejenis minuman berprotin tinggi! Sesuai untuk :

  • ibu mengandung
  •  yang rancang untuk dapatkan zuriat
  •  yang nak kulit gebus
  •  hilangkan parut
  •  nak kuruskan badan
  •  nak tambah tenaga especially lelaki
  •  yang suka skip breakfast  
  • yang nak tambah susu badan bagi ibu yang menyusu, ha see? banyak kan khasiat dia
  •  yang nak anjalkan payudara ops..pun boleh tau..

Tapi soalan pertama yang customer aish selalu tanya, SEDAP KE ESP NI?

Secara jujurnya ESP ni kalau bancuh dengan air suam, kebanyakan orang tak berapa gemar dengan rasa dia. bosan je rasa dia. Tapi kat sini Aish nak kongsikan beberapa resepi bancuhan ESP yang aish sendiri buat dan rasa hari hari. tukar tukar menu bagi tak boring. jom check it out!


ESP + Orange Juice

Ni resepi bancuhan pertama yang aish buat masa mula mula beli ESP. Sedap sangat. Rasa macam minuman Yogurt Bliss pun ada.. selalu minum time pagi. rasa segar je badan. 


ESP + Jus Durian Belanda

Yang ni pun sedap. Rasa masam masam manis. Kalau minum time petang atau tengahri panas panas, memang lega..letak pulak ais ketul ke kan..fuh..


ESP +Nestum

Kalau taknak bancuhan sejuk macam jus, boleh jugak gantikan dengan Horlick. Tap jangan buat panas panas. Sebab air panas boleh musnahkan khasiat protein dalam ESP tu. So kalau buat, just suam suam kuku je. 

Yang selalu Aish minum, yang tiga tiga tu la. Tapi korang boleh je try resepi lain, try mix dengan air air lain. mana tau lagi sedap kan? Yang penting, setiap kali bancuhan tu, SHAKE dulu. Sebab bila kita bancuh dengan air sejuk, konfem berketul ketul tepung ESP tu. So caranya, bancuh dalam botol atau SHAKER, dan shake sampai sebati. 

Untuk tahu details tentang cara bancuhan ESP, Aish akan konsult pada yang betul betul berminat nak cuba ESP. Jadi apa tunggu lagi? Aish open untuk 10 orang terawal dan dapat satu tin ESP dengan harga yang SANGAT MURAH! dan FREE SHAKER. 10 orang terawal je tau! 

Nak dapatkan ESP dari pengedar Shaklee berhampiran, boleh klik SINI
Nak dapatkan ESP dari Aish sendiri, boleh personally sms/whatsap :

0126716961
Previous
Next Post »

2 komen

Write komen

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...