APA KATA MEREKA?

Assalamualaikum. Baru je balik dari restock barang barang Shaklee untuk customer. Sebelum ni tak pernah pun sampai HQ Shaklee tu. Selalu order melalui call je. Bukan susah pun tapi kali ni saja je nak cuba walk in sendiri ke HQ Subang Jaya tu. Nasib tak sesat.Takpe kalau sesat pun, stok makanan ada dalam kereta. maklum lah tengah pregnant ni perut asik lapar je. haish. 

Alhamdulillah bila dapat dua testimoni dari customer yang beli produk Shaklee. Apa yang dorang amik? Jom kita tengok. 

**********************************************************************

Customer A. Dia ada masalah kulit kering. Bila kulit kering, sapu bedak pun macam tak rasi je ke kulit. So Aish suggest dia pakai Vitamin E dulu. Lepas 2 bulan consume, dia repeat order lagi. Plus beli Vitamin C jugak. Hari ni pergi HQ pun beli stok dia jugak. Dia nak try ESP. Nanti kene follow up lagi dengan dia lepas pakai ESP tu.


Customer B. Dia ni pulak ada masalah jerawat batu. Kesian. Dia ni kawan aku. Dia kata dia try pakai V** tapi tak berkesan jugak. Mungkin tak serasi. Lain badan lain ragamnya ye tak. So aku suggest dia pakai Vitamin E jugak. hehe. Alhamdulillah, lepas 2 bulan ada respon baek dari dia. Lepas tu dia consume B Complex pulak. *B Complex untuk yang ada masalah jerawat sebab dia betulkan hormon.

KLIK PADA GAMBAR UNTUK TUMBESARAN

Kan aku dah cakap. Produk Shaklee memang supplement terbaik buat masa ni. So far aku sendiri pakai Shaklee. Dari Vitamin E sampai lah ke kalsium, multivitamin..tu semua set masa tenga preggy ni. Yela, kena la ambil supplement tambahan. Lagi lagi pulak aku ni jenis yang belasah semua makanan tak berkhasiat tu. Nak harap aku makan sayur hari hari, elak makan KFC, memang tak ler. So ni je solutionnya.

Korang pun jangan malu malu jangan segan segan kalau nak tanya aku pape pasal produk ni. Nak kuruskan badan ke, nak naikkan berat badan ke, nak vitamin untuk kulit ke, untuk atasi masalah kesuburan ke..Shaklee semua ada. 

NAK TRY? NK CONSULTATION? NAK HARGA BEST?
PM atau sms/whatsapp: 012-671 6961
ID : 910287 (aish)
Feel free untuk like page Shaklee ni ok.
bye bye!










Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...