PENING CARI BAJU PENGANTIN..BOLEH TAK PAKAI KAIN BATIK JE?

Tags

migrain migrain. kenapa lah aku kena kahwin? enjoy pun belum puas lagi.. panggg..berani la pulak aku nak kuarkan statement macam ni depan PP Epal?? maunya dia reject aku. tapi takpe. aku tak kisah kalau dia reject aku. sebab aku pun ada calon lain selain dia. tu aaron azziz tu semua tengah tunggu turn tu. muahahaha. 

dulu punya ah sebelah mata je pandang majalah majalah pengantin ni. bagi aku eer pehliss apa barang baca majalah macam tu. baik baca Ujang ke kan? tapi sekarang dah kena start kumpul majalah2 pengantin. saja jela nak belek pesyen pesyen terkini untuk baju bersanding nanti. ewww..aku bersanding??? ewww lagi..





 

actelly baju ni cantik bila tuan yang pakai nya cantik dan kurus. aku? toksah berangan nak pakai baju macam ni. haks haks. kalau pakai pun mesti tak sama macam dalam gambar..sobs. ok la. korang kalau nak tolong akak korang ni cari baju pengantin, hulur hulur la link seketul dua. mana yang nak tolong promote butik2 pengantin kawan kawan, mak mak sedara semua tu pon boleh..sila sila. aku perlukan bantuan korang. peace!

Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :