.

.

AKU MEMANG PEKERJA CONTOH..DENGKI LATTEWW

Aku ni jarang ambik cuti. taktau ar nape. maybe sebab dah terdidik untuk menjadi seorang pekerja yang berwibawa, amanah dan tulus. hahaha. mangkukk mana mangkuk..muntahhh. wek. kalau korang nak tahu, walaupun rupa paras seseorang tu cantik, lemah lembut, ,... tapi korang jangan ah ingat orang macam tu baikkk tak reti buat keje jahat nih. 

contoh macam aku. walaupun orang kata muka aku ni punya ah maniss, baik je sopan santun (hekhek dalam mimpi ada ah orang puji camtu puihh!) tapi sebenarnya aku ni memang kuat ponteng. dari zaman aku sekolah dulu...sampai masuk unibersiti..ponteng memanjang. macam mana boleh masuk unibesiti tak tau ahhh. 

korang tengok ah aku dulu. masa ni aku darjah 6. time ni aku ponteng. so port ponteng adalah dekat belakang bilik guru. haha nampak benar vodohnye aku. bukan bodoh ye tapi vodoh. nak ponteng tapi port belakang bilik guru. memang bagos berdepot depot wa cakap lu.  siap ada kesan cat kat tgn aku tu. gangster la katakan. (wa gangster tak amik rokok..wa amik aiskrim je..lu ada?)

jadi bila dah terkenal dengan kemalasan dan kepontengan dalam diri ni, sampai kan aku dah masuk alam pekerjaan, aku betul betul nak amik cuti sebab aku tunang aritu, tapi disalah ertikan oleh kawan sepejabat. sob sob sob.. sampai ati korang conteng planner aku. manede aku pegi dating. uwa padam balik!!

so kalau aku terponteng tu, pp epal tahu aku suka pergi mana...shopping!!! yyyeeehaaa andreee andreee!! kepada adik adik sekalian..jangan sesekali ponteng berkali kali. sesekali takpe. eh paham pulak korang dengan ayat aku nih kan?

ok bye. 
5 Komentar untuk "AKU MEMANG PEKERJA CONTOH..DENGKI LATTEWW"

hohoho...nampak je lembuttttt, suka ponteng rupanya. kah kah kah. makan eskremn pun comot eh aish.

hehehe..kadang2 fara pun ada buat macam ni gak..:-p

wah wah! shopping la palinggg the besttt sekali:))

phewitttt dah ada gambar baru kat sidebar tu:)) comel betul:)

muka brutal je masa kecik..hahha now ayu sungguh..

haha biasa lah kawan2 dok usik.bertunang pun kira dating la gak tuh..hihihi

haha...part planner tu comel jer. ramai plak antu-antu nyer

Back To Top