.

.

PEREMPUAN DAN SILAT..OK WHAT

Dear my fiancee, PP Epal.. dont ever try to play play with me..watch out!!!


macam tak caya je kan? mukaa selembut sutera macam aku ni boleh dilantik jadi guru penasihat kelab silat?? haha. well..dont judge people by its cover la kan.. 

sebenarnya pp epal tak tau aku reti bersilat.. so pasni, rasa rasanya dia takut tak nak curang? fine. kalau awak curang, siap. hahaha. saya tak kisah awak nak curang ok. calon calon lain macam aaron aziz tu dah lama tunggu. haha pergi matiks la..perasan.

korang tengok? baru bedal dengan bunga ros tu..dah jadi camtu..belum aku bukak langkah kuda kuda lagi kan? haa...

lagi satu lupa lak nak nasihatkan korang girl2 kat luar sana tu, jangan jadikan kelembutan dan kekiutan muka korang tu untuk membataskan diri korang dari belajar ilmu pertahankan diri macam silat ni. selagi muda, belajar je ok. mana tau ada bangla datang ngurat korang sambil tegur hai addikk manisss...so korang boleh lah gunakan segala ilmu pertahanan diri tu untuk membedal bangla tersebut.

napa bangla dipersalahkan nih? agagagagaga. sapa sapa jela kan. ok bye.

2 Komentar untuk "PEREMPUAN DAN SILAT..OK WHAT"

gunakan kemahirang kamu ada untuk mengajar orang lain..tak kisahlah kalau dapat sekadar bunga2 silat je...ada ke?

hahah cayalah kak..wahh encik tunang xthu?fuhh secret ke?bagus2 kak..nnti knduri akak,akak je wat silat ..hihi..mesti gempak.

Back To Top