MY OFFICIAL PHOTOGRAPHY! TOINK TOINK

Tags

Assalamualaikum. ok. macam yang aku dah janjikan sebelum ni, aku nak promote my officially photographer yang aku pilih untuk hari pertunangan aku last week. ops silap. last two weeks. eh tak sedar dah dekat 2 minggu ai jadi tunang pp epal. rasa macam single and available sentiasa je. bila tulis, sorok sorok jari taknak kasi orang nampak cincin. haha keji kan?

so ni hanya ah entry bergambar.
















ok. selesai sudah. so pada yang berminat nak tackle brother brother photographer ni, boleh laa like fanpage dorang and usha usha apa apa yang patut. klik SINI. bye!


Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :