ORANG BERJAYA KERANA ATTITUDE

"Orang berjaya kerana ATTITUDE. Kegagalan juga kerana ATTITUDE"

Berpegang pada kata kata ni, paksa diri jugak untuk TIDAK MALAS dan ISTIQAMAH. Buat biz dengan keadaan ada anak kecik, sebenarnya bukan la suatu perkara yang mudah. Pergi kerja gelap, balik kerja pun dah gelap. Balik kerja bukan makan luar pun, selalunya masak, lepas tu transform jadi housewife mandikan anak, bagi makan, layan kerenah dia. Sedar sedar dah pukul 10 malam, baju kerja pun nak kena gosok pulak untuk pakai esok. Masa untuk biz sangat LIMITED.

Dah tengah malam, tengok pulak bantal dengan selimut dah memanggil manggil. Kalau tak kuat, memang tak jalan la biz. Dulu masa belum kenal biz Shaklee, masa memang banyak habis dekat TV la, mengopi tengah malam la, tak pun tidur awal. Tapi lepas buat biz Shaklee, rasa macam sayang je nak bazirkan masa. Padahal banyak lagi aktiviti berfaedah boleh buat.

So terus masuk SOHO dekat bilik belakang, bukak laptop, buat SCHEDULE POST. Sharing tentang produk, update blog, instagram. Semua ni kedai shaklee saya. Jap saya refresh sini mana yang belum tau ek..hehe

Kedai dekat Blog : Http:buff.ly/2g9pN8K
Kedai dekat Fanpage : AlmariCantik
Kedai dekat Instagram : AlmariCantikByIsma

Kita ada 3 cawangan kedai tau! hehe. Tiga tiga ni kena update hari hari untuk customer.

Kalau saya MALAS dan TIDAK KONSISTEN, maka saya juga tempah tiket untuk gagal. Bukan gagal dalam biz je tapi juga dalam kehidupan dan kerjaya sebab dah biasa melatih diri dengan attitude orang gagal. Taknak taknak... So nak berjaya, kena ubah attitude. Nak berjaya juga kena rapat dengan orang yang baik attitudenya. Dekat dengan orang yang positif! Pasti berjaya!

#tsunamishaklee
#liveamazing
#amazingseventeen
#shakleeseremban
#tasktsunamishaklee

Previous
Next Post »

3 komen

Write komen
PeRdU cINta
AUTHOR
November 29, 2016 at 3:06 PM delete

betul..niat...semangat dan fokus.. :)

Reply
avatar
Sheila Adziz
AUTHOR
November 29, 2016 at 4:18 PM delete

All the best sis... InsyaaAllah, niat yg baik allah permudahkan...

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...