KELEBIHAN MENDAFTAR SEBAGAI AHLI DAN APA KEMUDAHAN SELEPAS MENJADI AHLI YANG RAMAI TAK TAHU!

Ramai yang belum tahu kelebihan mendaftar sebagai ahli dan kemudahan selepas menjadi ahli. Jadi jom saya kongsikan serba sedikit tentang kelebihan dan kemudahan tersebut dengan anda semua. 




KELEBIHAN MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE


1. HARGA AHLI JAUH LEBIH MURAH

Motif utama untuk anda masuk ahli sudah semestinya ingin membeli pada harga ahli. Berbanding syarikat lain, Shaklee menawarkan penjimatan sehinggan RM10-RM100 mengikut jenis produk. Banyak kan? 


2. CASH REBATE

Walaupun mendaftar sebagai ahli untuk tujuan makan sendiri, anda juga berpeluang untuk mendapatkan Cash Rebate. Shaklee akan memindahkan jumlah cash rebate tersebut ke dalam akaun anda pada setiap minggu kedua setiap bulan. Sikit atau banyak bergantung pada jumlah point hasil pembelian produk Shaklee. 

3. TAJAAN PENUH TRIP DALAM DAN LUAR NEGARA

Seperti tahun tahun sebelumnya, Shaklee memang akan menaja sepenuhnya pengedar mereka yang layak Untuk menyertai program local dan international trip. Pada tahun 2018, Shaklee mengumumkan Bangkok sebagai local trip dan international trip Shaklee memilih Western Mediterranean Cruise yang menjelajah 3 negara (France, Italy dan Spain) termasuk 6 bandar terkenal seperti.. Trip selama 4 hari 3 malam Untuk local trip dan 8 hari 7 malam Untuk international trip tersebut sememangnya boleh buat kami naik gila kejap sebab teruja habis. Shaklee akan taja sepenuhnya tanpa minta pengedar mengeluarkan walau satu sen pun perbelanjaan sepanjang trip tersebut. Termasuklah penginapan, pengangkutan dan belanja shopping. Bawa badan je kak.. :p

4. CAR BONUS


Program Subsidi Kereta Shaklee ialah program insentif tajaan Shaklee untuk semua Pemimpin Jualan Shaklee yang menepati syarat-syarat kelayakan yang ditetapkan. Pemimpin Jualan yang layak akan memperoleh kredit kereta setiap bulan apabila mereka memenuhi syarat prestasi minimum untuk Program Subsidi Kereta.

KEMUDAHAN SELEPAS MENDAFTAR SEBAGAI AHLI



Selepas mendaftar sebagai ahli, ada beberapa kemudahan untuk anda. Dan ini sebenarnya masih ramai lagi yang belum tahu. Antaranya adalah : 

  1. Order sendiri melalui website Shaklee. Anda akan diberi ID dan password untuk login dan membuat pembelian. Shaklee sendiri akan mempuat pengeposan kepada anda! Eksklusif bersama kotak sekali 
  2. Selain order secara online, anda juga boleh walkin ke HQ Shaklee yang berada di Sunway Pinnacle. Shaklee juga ada mewujudkan branch branch berhampiran termasuk Wangsamaju. 


KENAPA PRODUK SHAKLEE TERBAIK?


Sejak lebih 50 tahun, jutaan keluarga telah meletakkan kepercayaan mereka kepada Shaklee dalam mencorak gaya hidup sihat yang tidak dapat ditandingi oleh syarikat lain - iaitu dengan menghasilkan produk semula jadi yang selamat DAN terbukti berkesan.
Misi kami di Shaklee adalah untuk menyediakan kehidupan yang lebih sihat dan lebih baik kepada setiap insan. Kami merealisasikannya dengan menghasilkan produk semula jadi yang sungguh luar biasa, yang membuatkan anda teruja untuk berkongsi tentang kelebihan produk kami dengan rakan-rakan anda. Setiap produk yang dihasilkan oleh Shaklee dirumus khusus untuk meningkatkan kesihatan, dengan rumusan yang terbukti berkesan dan tidak memudaratkan alam sekitar.
Tiga jaminan kami apabila anda memilih Shaklee – Ia sentiasa selamat, ia sentiasa berkesan, dan ia sentiasa mesra alam.

Sentiasa mesra alam

Sentiasa Selamat

Sentiasa berkesan


Di Shaklee, kami percaya bahawa alam semula jadi mengandungi 1001 rahsia untuk kehidupan yang lebih lama, sihat dan produktif.
Kisah kami bermula hampir 60 tahun yang lalu apabila Dr. Forrest C. Shaklee, dengan falsafah kehidupannya Living in Harmony with Nature® telah mencetuskan gerakan yang berterusan untuk membantu ke arah kehidupan yang lebih bahagia dan lebih sihat.
Hari ini, kami merupakan syarikat pemakanan semula jadi nombor satu di Amerika Syarikat, dengan pejabat di seluruh dunia dan tenaga pakar terkemuka dalam bidang penyelidikan pemakanan. Kami melepasi dan melangkaui piawaian industri setiap masa bagi memastikan produk kami Sentiasa SelamatSentiasa Berkesan dan Sentiasa Mesra Alam.
Kami menguji setiap bahan baharu untuk mengesan lebih 350 bahan cemar berbahaya.
Kami menjalankan lebih 100,000 ujian kualiti setiap tahun bagi menjamin ketulenan tertinggi sebolehnya.
Kami telah melaburkan lebih $250 juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan.
Kami juga menawarkan peluang kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk menjana pendapatan sampingan dengan berkongsi produk kami.
Sehingga hari ini, kami telah membayar komisen bernilai lebih $6.7 bilion kepada para Pengedar kami, dan kami menjemput anda untuk mengecapi manfaat memiliki perniagaan Shaklee anda sendiri.


BAGAIMANA SHAKLEE MEMBANTU KEHIDUPAN NANA



Nak Jana Pendapatan Online Untuk Bayar Sewa Rumah? from iReach HD on Vimeo.


KENAPA ANDA KENA MENDAFTAR DI BAWAH KAMI? 




Paling penting untuk anda semua tahu, sila berhati hati sebelum mendaftar ahli. Pilih team atau pun individu yang benar benar aktif dan boleh guide anda selepas mendaftar sebagai ahli. Jika anda mendaftar di bawah kami, anda akan diberi pendedahan berkenaan produk, cara penggunaan, dan berpeluang untuk mengikuti kelas kelas nutrisi yang dianjurkan percuma. 



CARA UNTUK MENDAFTAR SEBAGAI AHLI?



Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang bagaimana saya boleh bantu untuk daftarkan anda sebagai ahli. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi dan agen sah yang boleh membantu untuk daftarkan ahli

KLIK UNTUK TERUS WHATSAP  - http://www.wasap.my/60126716961


IsmaLyeza
ig @almaricantikbyisma
Email: ismalizayahya86@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 012-6716961
COD Area: Seremban, Port Dickson, Bandar Baru Bangi
Previous
Next Post »
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...