Cara Hilangkan Jeragat Dalam Masa Beberapa Minit

Bila bercakap tentang jeragat, ramai sebenarnya yang ada masalah jeragat dan tak tahu macam mana nak hilangkannya sebab kulit muka akan kelihatan kusam, dan nampak lebih tua dari usia sebenar. Jadi tahu tak cara hilangkan jeragat dalam masa beberapa minit? Mesti ramai teruja nak tahu kan?


Cara hilangkan jeragat dalam masa beberapa minit sebenarnya sangat senang. Cara yang paling ekspress adalah dengan cara bermakeup. Ya, hanya make up sahaja mampu untuk 'menghilangkan' jeragat dalam sekelip mata. Dan kesan selepas bermekup memang sangat sangat wow! Tak nampak langsung jeragat. hehehe. Kulit nampak sekata dan licin. Cuba tengok gambar gambar mereka ni. Hebat kan kuasa mekup?





MAKEUP ADALAH CARA HILANGKAN JERAGAT YANG HANYA SEMENTARA SAJA! SEDIH KAN?



Mekap memang cara yang sangat mudah dan ekpress untuk hilangkan jeragat. Tapi bukan menghilangkan selama lama nya ye. Yang terindah hanyalah sementara saja hehe. Bukan hilangkan sebenarnya tapi sorok. Sedangkan masalah sebenar masih ada kat situ. Nak hilangkan jeragat, kena dari dalam dan dipancarkan ke luaran.


THE RADIANT 4 CARA BERKESAN UNTUK HILANGKAN JERAGAT ATAU TONA KULIT TAK SEKATA 




The Radiant 4 adalah cara berkesan untuk hilangkan jeragat atau tona kulit tak sekata. Suplemen dalam the radiant 4 ialah:


1. ESP - untuk bina sel kulit yang baru. Sel kulit akan mati & bertukar dalam masa 24-28 hari. Kenalah bekalkan asid amino yang cukup untuk pembinaan sel baru yang lebih baik. Kita memerlukan protein untuk pertumbuhan sel yang sihat. 25% daripada badan kita berasal daripada protein termasuk kuku, rambut, kulit dan otot. Keperluan protein yang mencukupi dikatakan kunci kesihatan yang optimum.




2. Kolagen - untuk menganjalkan. Semakin berusia semakin kurang kolagen dalam kulit kita, sebab tu makin tak anjal. Kolagen Shaklee mengandungi 4000mg kolagen yang asli dan berkualiti yang diekstrak dari sisik ikan merah ( red snapper )



3. Vitamin c - Melindungi kerosakan kulit akibat radikal bebas. Dan vitamin C badan tak buat sendiri, kena dapat dari makanan. Vitamin C ni dah jadi supplemen wajib ambik setiap hari untuk pastikan kesihatan baik dari segi luaran dan juga dalaman sentiasa terjaga. Dan yang paling best, satu botol ni tahan sampai 6 bulan! 


4. GLA - mengekalkan kelembapan kulit dengan membekalkan asid lemak yang sangat diperlukan oleh kulit. GLA adalah antiradang yang baik.


JERAGAT SEMAKIN PUDAR SELEPAS AMALKAN GLA COMPLEX SHAKLEE




.


Saya seorang pelajar jurusan Pastry and Bakery dan berumur 18 tahun. Sepanjang bergelar seorang pelajar hidup saya sangat sibuk sehingga tiada masa untuk uruskan diri untuk tampil cantik. Bila dh ambil kursus pastry and bakery tahu-tahu jela, kita akan lebih terdedah kepada haba yang panas. Selalu berdepan dengan panas oven yang besar dekat kitchen. Kelas pagi sampai malam kadang duduk dekat kitchen. 
.

Malangnya pada semester ke-3 saya perasan muka saya ada kesan-kesan hitam yang ada dekat bawah mata. Walaupun sedikit dah boleh menggusarkan diri saya. Bila saya lihat betul-betul barulah saya tahu rupanya jeragat. Punyalah sedih masa itu, tak tahu macam mana nak hilangkan jeragat. Belilah pelbagai produk jenama apa pun tetap gitu je malah makin besar pulak. Jadi bila muka dah ada jeragat cara saya nak tutup ye terpaksa lah pakai conceler. Banyakkan pergi kelas dengan pakai conceler.
.

Sehingga tamat belajar dan mula bekerja jeragat tidak juga berkurang. Jadi bila dah bekerja saya Google untuk hilangkan jeragat tapi untuk remaja tak ada pun. Saya dengan nekad tanya dengan salah satu blog tentang jeragat. Risau juga pada awalnya sebab takut tak boleh hilang lagi pun mahalkan produk tu. Dengan senekadnya hati saya beli juga 2 botol GLA Complex.
.

Selepas beberapa minggu saya dapati kulit wajah saya tidak berjeragat lagi. Paling best GLA Complex ini boleh stabil period yang huru hara ini. Memang tak menyesal saya beli produk daripada Shaklee ini. Seperti tidak percaya bila upline saya kata belum pernah lagi jumpa jeragat remaja.



JADI PILIHAN ADALAH DI TANGAN KITA SEBAGAI PENGGUNA


Nak hilangkan jeragat dalam masa beberapa minit tapi sebenarnya ianya adalah bersifat sementara, atau pun kita invest sedikit untuk hilangkan jeragat buat selama lamanya dengan cara pengambilan supplemen yang mampu merawat kulit kita dari dalam? Tak perlu lagi sorokkan jeragat kita dengan makeup yang tebal tapi hakikatnya, kulit kita masih lagi bermasalah!


CARA MENDAPATKAN SET RADIANT 4 SHAKLEE 


CARA 1
Anda boleh terus klik ke SET RADIANT 4 SHAKLEE ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan. 

CARA 2

Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi. 



Untuk info lanjut dan membuat tempahan, boleh whatsapp atau PM kami
.

Regards,
Pengedar Top Shaklee Malaysia,
FB : Isma Lyeza
FB Page : AlmariCantik








Previous
Next Post »

1 komen:

Write komen

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...