Terbaru Dari Shaklee! The Radiant 4 Untuk Kulit Cantik Berseri Dari Dalam

Pernah tertanya-tanya bagaimana sesetengah orang mempunyai kulit yang sihat dan berseri? Mereka memberikan aura positif dan sihat. Sering kali juga, anda tertanya-tanya apakah yang diperlukan untuk mendapatkan kulit yang cantik dan menawan. Dapatkan kulit yang berseri dari dalam dengan nutrien ini!





1. Protein untuk Membina Kulit yang Sihat




Badan dihasilkan dari protein dan dengan itu, untuk memiliki kulit yang sihat berseri, pengambilan protein yang mencukupi adalah penting kerana ia:
1. Membekalkan asid amino yang penting, yang tidak dihasilkan oleh tubuh anda untuk n fungsi kulit yang optimum.
2. Menyokong pengeluaran sel-sel kulit yang sihat.
3. Terlibat dalam pemulihan serta pembaikan sel dan tisu kulit.
4. Menghasilkan hormon yang sihat dan enzim penting untuk kulit.
5. Menyokong pengeluaran asid amino glutation yang membantu melindungi sel-sel kulit dari kerosakan akibat cahaya matahari.


2. Perlindungan Antioksida dengan Vitamin C


Vitamin C yang bertindak sebagai antioksida menggalakkan penghasilan kulit yang sihat dengan meneutralkan kerosakan disebabkan oleh radikal bebas. Walaubagaimanapun, badan anda tidak berupaya untuk menghasilkan vitamin C dan pengambilan vitamin C membantu untuk :
1. Mengurangkan kedutan, melegakan kulit yang kering dan kasar.
2. Menggalakkan penghasilan kolagen dan regenerasi kulit.
3. Membantu dalam penyembuhan luka
4. Mempertahankan kulit daripada radikal bebas.


3. Tingkatkan Keanjalan dengan Kolagen


Kolagen adalah struktur penting untuk kulit anda. Ia mengekalkan keanjalan kulit anda dan menghalangnya daripada berkedut, berparut dan menjadi kendur. Berita baiknya adalah badan anda boleh menghasilkannya sendiri.


Walau bagaimanapun, apabila usia semakin meningkat, jumlah kolagen yang dihasilkan semakin berkurangan, ianya akan mendedahkan anda kepada risiko kulit berkedut dan kendur. Katakan tidak kepada tanda-tanda penuaan ini dan mulakan pengambilan kolagen sekarang untuk;
1. Kulit yang lebih anjal.
2. Mengurangkan kedutan.
3. Kulit yang lebih lembut, lebih padat.
4. Mengurangkan parut.


4. Kekalkan Kelembapan Kulit dengan GLA


Kulit yang sihat bergantung pada jumlah asid lemak pada bahagian kulit terutamanya, asid gamma-linolenic (GLA). Asid lemak ini berperanan penting untuk mengekalkan kelembapan kulit dan juga:
1. Mengurangkan gatal dan kulit yang bersisik.
2. Mengekalkan kelembapan kulit.
3. Melawan keradangan.


Lindungi kulit anda dari sinaran UV


Kuatkan perlindungan terhadap sinaran UV dengan meningkatkan pengambilan karotenoid harian anda. Karotenoid bermanfaat dalam melindungi sel-sel kulit yang sihat daripada kerosakan sinaran matahari. Ia juga dikenali sebagai ‘Pelindung Matahari Dalaman' anda. Tingkatkan perlindungan anti-keradangan dari omega-6 (GLA) dengan melengkapinya bersama vitamin C.

CARA MENDAPATKAN SET RADIANT 4 SHAKLEE 


CARA 1
Anda boleh terus klik ke SET RADIANT 4 SHAKLEE ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan. 

CARA 2

Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi. 



Untuk info lanjut dan membuat tempahan, boleh whatsapp atau PM kami
.

Regards,
Pengedar Top Shaklee Malaysia,
FB : Isma Lyeza
FB Page : AlmariCantik


Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...