Info Produk - Vivix

VIVIX 

Minuman Botani yang Lazat

Minuman botani lazat yang mengandungi campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu.*


Keistimewaan Shaklee

Campuran proprietari saintifik termaju kami adalah berasaskan anggur muscadine – salah satu buah-buahan semula jadi paling sukar diperolehi dan paling berkuasa. Anggur muscadine mengandungi rangkaian lengkap polifenol yang ditemui dalam anggur lain. Tidak seperti anggur lain, muscadine mengandungi pekatan luar biasa asid elagik dan elagitanin yang apabila digabungkan dengan polifenol lain, menghasilkan kuasa antioksidan yang sangat hebat.

Di Shaklee, kami memanfaatkan keberkesanan anggur muscadine ini ke dalam setiap botol Vivix menggunakan proses pengekstrakan berpaten untuk mendapatkan kepekatan yang tinggi dan mengekalkan bioaktif polifenol.

Nutritional Facts
Saiz Hidangan: 1 sudu teh (5mL)
Hidangan Setiap Bekas: 30


5 fakta kenapa vivix berbeza dengan minuman kesihatan lain.

1. Terdapat lebih 3000 kajian saintifik yang diterbitkan ke atas 2 bahan dalam Vivix (1800 tentang Resveratrol & 1200 tentang ellagic acid).

2. Resveratrol adalah satu2nya polyphenol yang menunjukkan proses penuaan menjadi perlahan dan ini menyumbang kepada jangka hayat yang lebih panjang dan lebih sihat.
.
3. Vivix mempunyai skor ORAC (penanda aras standard untuk anti-oksidan) yang tinggi jika dibandingkan dengan produk yang lain.
.
4. Polyphenols dalam Vivix Shaklee telah menunjukkan ia mampu mengaktivasi gen anti-penuaan seperti mana Resveratrol.
.
5. Polyphenol dalam Vivix Shaklee adalah 10x lebih efektif dari Resveratrol sahaja dalam mengelakkan formasi AGE (advanced glycation end), mekanisme penuaan sel.



Pengedar Top Shaklee Malaysia,
FB : Isma Lyeza
FB Page : AlmariCantik
Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...