Bacaan Darah Tinggi Cecah 200 Berisiko Mati Mengejut

Bacaan Darah Tinggi Cecah 200 Berisiko Mati Mengejut. Individu yang catat bacaan darah tinggi mencecah 200 adalah sangat merbahaya. Mereka berisiko untuk mendapat serangan jantung dan stroke. 

Tanda tanda penyakit darah tinggi sehingga mencatat bacaan 200 ini selalunya akan mengalami sakit kepala, sakit dada dan sesak nafas. Dan yang paling digeruni darah tinggi bacaan melampau berisiko untuk mati mengejut! 




7 PUNCA TEKANAN DARAH TINGGI RISIKO MATI MENGEJUT


1. USIA
Tidak dinafikan faktor usia merupakan salah satu penyebab seseorang terkena penyakit darah tinggi, Semakin bertambahnya usia seseorang akan mengurangi elastisiti pembuluh darah sehingga tekanan darah didalam tubuh orang yang sudah lanjut usia akan mengalami kenaikan dan boleh melebihi paras normal

    2. KETURUNAN
    Orang tua yang mempunyai penyakit darah tinggi ada kemungkinan boleh menurunkan kepada anaknya, jadi jika orang tua anda mengalami sakit darah tinggi sebaiknya anda selalu waspada karana anda juga boleh terkena penyakit tersebut.

      3. JANTINA
      Lelaki yang berusia 45 tahun lebih berisiko terkena penyakit darah tinggi dibandingkan wanita, sedangkan wanita yang berusia diatas 65 tahun lebih berisiko terkena penyakit darah tinggi.

        4. TIDAK BERSENAM
        Orang yang tidak pernah bersenam akan lebih berisiko terkena penyakit darah tinggi, kerana menyebabkan jantung menjadi tidak sihat. Jantung tidak sihat mengakibatkan aliran darah didalam tubuh menjadi tidak lancar.

          5. TIDAK JAGA MAKAN
          Seseorang yang mengamalkan makanan yang lemak tinggi akan berisiko untuk menghidap penyakit darah tinggi. Makanan yang berlemak tinggi akan membuat pembuluh darah tersumbat sehingga tekanan darah akan menjadi naik dan boleh cecah sehingga 200!


          6. MINUM ALKAHOL
          Minuman beralkohol sangat tidak baik untuk kesihatan tubuh kerana akan meningkatkan kadar trigliserida dalam darah. Trigliserida adalah kolesterol jahat yang boleh menyebabkan tekanan darah naik cecah 200

            7. STRESS
            Orang yang selalu stress, biasanya tekanan darahnya akan naik. Jika orang sedang stres hormon adrenalinnya akan meningkat sehingga menyebabkan tekanan darah naik. Jadi elakkan stress ye!


            [BACA : Serangan Jantung Tiga Kali Ganda Punca Kematian Berbanding Kanser]
            [BACA : Bersukan Waktu Malam Risiko Penyakit Jantung]
            [BACA : Awas Penggunaan Minyak Masak Terpakai Punca Darah Tinggi]


            VIVIX - MINUMAN BOTANI YANG TINGGI ANTIOKSIDAN DAN RESVERATROL UNTUK TURUNKAN BACAAN DARAH TINGGI YANG CECAH 200



            Vivix mengandungi Anggur Muscadine sebagai bahan utama


            Anggur Muscadine
            • Anggur Muscadine mengandungi antioksidan tinggi untuk melindungi sel daripada kerosakan akibat serangan radikal bebas. Menurut Havard School of Public Health, makanan yang tinggi antioksidan terbukti menurunkan risiko penyakit jantung. 
            • Serat larut dalam anggur muscadine akan membantu mengawal keinginan dari makan makanan kalori tinggi dan gula tambahan. 

            Vivix mengandungi Japanese Knotweed yang bagus untuk jantung



            • Tumbuhan ini mengandungi antioksidan yang tinggi dan mampu mencegah penyakit yang berkaitan jantung. Resveratrol yang terkandung dalam tumbuhan ini menggalakkan fenomena yang dikenali sebagai "French Paradox". Ia merujuk kepada kes jantung yang sangat rendah di Perancis sedangkan populasi di sana mengambil diet yang sangat tinggi lemak tepu dan mempunyai peratus perokok yang tinggi. 
            • Ini adalah kerana orang Perancis mendapat sumber Resveratrol yang tinggi melalui pengambilan wine merah yang banyak. Wine merah dan Japanese Knotweed mengandungi resveratrol yang tniggi yang boleh memberi perlindungan kepada sistem kardiovaskular. 


            KESIMPULANNYA VIVIX ADALAH SUPPLEMEN YANG TINGGI RESVERATROL BAGUS UNTUK DARAH TINGGI


            • Resveratrol adalah kandungan yang terdapat dalam minuman Vivix. Ia sangat kuat dan kaya dengan antioksidan, melindungi tubuh daripada kerosakan yang berkaitan dengan peningkatan risiko kanser dan serangan jantung. 
            • Resveratrol juga membantu untuk mengurangkan keradangan, mencegah oksidasi daripada LDL atau kolestrol jahat, mengelakkan daripada platlete darah melekat dan membentuk gumpalan/darah beku menyebabkan serangan jantung


            TESTIMONI PENGGUNA VIVIX BERJAYA KAWAL BACAAN DARAH TINGGI 







            BERTINDAK HARI INI. KAWAL DARAH TINGGI, KURANG RISIKO MATI MENGEJUT. IKHTIAR DENGAN VIVIX. SELAMAT DAN BERKESAN

            CARA BUAT PEMBELIAN VIVIX UNTUK DARAH TINGGI


            CARA 1
            Anda boleh terus klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan


            CARA 2
            Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar  Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi.

            Untuk info lanjut dan membuat tempahan, boleh whatsapp atau PM kami
            Regards,
            Pengedar Top Shaklee Malaysia,
            FB : Isma Lyeza
            FB Page : AlmariCantik


            PENAFIAN : Maklumat yang diberikan dalam artikel ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja. Ia tidak bertujuan untuk digunakan untuk merawat atau mendiagnosis keadaan perubatan. Ungkapan mereka yang ditemubual 'tidak semestinya mewakili pandangan pengarang dan ia di siar untuk manfaat kepada orang lain yang mempunyai pengalaman yang sama.


            Previous
            Next Post »

            Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

            Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...