Pengedar Shaklee Seremban

Assalamualaikum. Saya Puan Ismaliza seorang isteri, dan mempunyai seorang anak, dan anak kedua bakal lahir pada Februari 2018 nanti. Seorang yang bekerja sepenuh masa di salah sebuah syarikat swasta di Bandar Baru Bangi. Berulang ke tempat kerja sejauh 120km pergi balik setiap hari. Gigih menjalankan bisnes online iaitu Shaklee. Merupakan founder kepada team TheSecretSiblings yang mempunyai seramai lebih 100 orang ahli Shaklee berdaftar
.


Ok. Since baru baru ni ramai pulak yang add as friend, dan maaf kalau mana yang tak sempat approve sebab suka selidik dulu sebelum approve huhu. So just nak bagi sedikit introduction tentang backgound saya ye. Actually sebelum create akaun FB, dulu saya start dengan blog. Dan actually ramai kawan FB pun saya kenal dari blog.

Dan sebelum saya buat biznes Shaklee, actually hobi yg betul betul khusus tu memang takde sangat pun. Banyak spend time scroll gosip artis, lepak dekat shopping mall dengan kawan kawan, dan lepas kahwin pun still banyak spent time dekat benda yang tak berapa nak bagi faedah sangat hehe but still ok je, zaman penuh fun masa muda muda remaja gitu.



Dan segalanya berubah bila saya start beli Shaklee dan produk pertama saya makan dulu adalah Vitamin E. Sebelum tu memang pikir nak cantik sebelum naik pelamin. haha dan memang berkesan la mak andam pun tak banyak songeh mekapkan kita bila skin texture dah improved. Saya dulu mendaftar ahli cuma untuk kegunaan makan sendiri je. Walaupun diri ni memang minat biz, tapi masa tu tak tergerak hati pun nak buat biz. Makan sendiri pun, still Shaklee bagi bonus sebab pernah satu ketika tu, beli barang untuk adik beradik so dapat lah cash rebate dalam RM27 kalau tak silap.


Walaupun cuma RM27, tapi Allah terus bukak pintu hati ni untuk cuba mengenali produk Shaklee ni, sikit demi sikit cuba untuk makan produk shaklee yang lain lagi lagi set kecantikan macam vitamin C, Vitamin E semua tu. Lepas pregnant, beranikan diri ambik FULL SET Vitamin untuk kehamilan lepas doktor pun bagi greenlight dan kata Shaklee adalah produk yang bagus diamalkan masa pregnant.


Bila dah rasa kebaikan produk tu pada diri sendiri, Allah buka lagi pintu hati untuk share dengan orang lain, dan dari situ saya mula biz. Seronok bila pelanggan puas hati dengan servis dan produk yang kita kenalkan. dan masa tu lah dah tertanam dalam diri ni untuk KEEP ON SHARING tentang produk ni. Which is good la kan dari share benda yang tak berapa faedah. 


Dan harini saya merupakan PENGEDAR yang sah dan sekarang saya merupakan Senior Supervisor Shaklee, mempunyai tanggungjawab untuk lead dan guide team shaklee saya yang hampir 140 orang dari serata negeri. Saya juga PENGGUNA PRODUK SHAKLEE dan boleh katakan semua keperluan asas baik dari segi barang rumah, skincare, supplements semuanya Shaklee. Sebab saya yakin produk Shaklee SELAMAT, TERBUKTI DAN BERKESAN. 


So now saya just nak say Hello kepada semua my new friends, salam perkenalan, dan jangan malu malu untuk directly whatsapp me kalau ada apa apa pertanyaan tentang Shaklee, dan saya akan cuba bagi the best consultation untuk awak awak semua. <3 span=""> Dan a big thanks sebab sudi add saya sebagai kawan kawan awak semua ye! 
.

"SET YOUR GOALS HIGH AND DONT STOP!""
Previous
Next Post »
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...