TIPS PALING SENANG KALAU TAKNAK RAMBUT TERUS GUGUR

TIPS PALING SENANG KALAU TAKNAK RAMBUT TERUS GUGUR



Ada orang punya masalah rambut gugur... tahukah anda kerana kerisauan itu akan buat rambut berterusan gugur?


APA TIPS YANG PALING SENANG TU?


1. Pastikan kita tidak dalam keadaan stress. Stress membuatkan antibodi semakin lemah maka rambut akan bertambah gugur. Even stress sebenarnya mengundang penyakit dalaman tanpa disedari.

2. Ambil diet yang sihat, kurangkan makanan berminyak, variasikan lauk jangan hanya ayam sahaja atau ikan sahaja dalam seminggu. Kurangkan makanan yang terlalu masin atau terlalu manis.


3. Sayur juga penting. Buah jangan tinggal.

4. Air kosong juga mesti lebih dari air manis.


5. Selain itu pengambilan vitamin membantu keperluan vitamin yang badan perlu. Terutama vitamin B complex dan Vitamin C yang mudah terhapus bila kita stress.


6. Multivitamin juga sangat penting kerana ia membantu memenuhi keseimbangan semua jenis vitamin dan galian yang tubuh perlukan.

TESTIMONI PENGGUNA VITAMIN UNTUK RAMBUT GUGUR



CARA MEMBUAT PEMBELIAN SET RAMBUT GUGUR


CARA 1
Anda boleh terus klik ke SET RAMBUT GUGUR SHAKLEE ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan

CARA 2
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi.

IsmaLyeza
ig @almaricantikbyisma
Email: ismalizayahya86@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 012-6716961
COD Area: Seremban, Port Dickson, Bandar Baru Bangi

Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...