ALFALFA BAGUS UNTUK ATASI JERAWAT

Alfalfa bagus untuk atasi jerawat



Tumbuh-tumbuhan dan herba memang menjadi asas kaedah untuk menghilang jerawat secara semulajadi.

Terdapat kajian yang menunjukkan jus alfalfa adalah sangat berkesan untuk menghilangkan jerawat. Masa diperlukan tidak lama, mungkin dalam 3-4 minggu sebelum anda merasakan kesan posittif penggunaan alfalfa. Mengandungi pelbagai nutrisi yang diiperlukan kulit dan kandungan klorofil yang tinggi menjadikan alfalfa pengubat jerawat yang sangat luar biasa.


Selain itu, alfalfa juga mempunyai fungsi anti kulat yang menjadikan kulit bersifat alkali dan membersihkan kulit. Keadaan berasid amat tidak sesuai dengan badan.

Masker dan scrub alfalfa dapat memudarkan parut jerawat, membuang sel-sel kulit mati, menjadikan kulit lebih halus, lembut, dan licin dan lain-lain.

CARA MEMBUAT PEMBELIAN ALFALFA UNTUK ATASI JERAWAT


CARA 1
Anda boleh terus klik ke ALFALFA ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan

*tips : selepas klik, anda boleh pilih mana mana yang sesuai. Hanya tick mana yang anda mahu

PROMOSI ALFALFA BUY 1 FREE 1 tamat sehingga 28Februari 2017


CARA 2
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi.

IsmaLyeza
ig @almaricantikbyisma
Email: ismalizayahya86@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 012-6716961
COD Area: Seremban, Port Dickson, Bandar Baru Bangi

Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...