TANDA TANDA KANSER RAHIM YANG WANITA PERLU TAHU

Barah pangkal rahim atau juga dikenali sebagai kanser serviks merupakan barah yang kedua paling tinggi kejadiannya di kalangan wanita di Malaysia.


APAKAH TANDA TANDA PENGHIDAP KANSER RAHIM?


1. Lelehan faraj yang berair dan berbau busuk.

2. Rasa sakit semasa melakukan perhubungan seks.

3. Perdarahan pada faraj antara haid atau selepas perhubungan seks.

4. Sebarang perdarahan pada faraj selepas putus haid.

PUNCA WANITA MENGHIDAP KANSER RAHIM


1. Jangkitan virus Human Papilloma (HPV) yang tersebar melalui hubungan seks memberi risiko yang tinggi pada wanita yang sering bertukar pasangan hubungan seks ataupun wanita yang mempunyai seorang sahaja pasangan hubungan seks akan tetapi pasangannya itu banyak bertukar pasangan berhubungan seks. Lelaki adalah juga pembawa virus Human Papilloma (HPV).

2. Selain itu, kanser serviks boleh disebabkan hubungan seks pada usia terlalu muda dan tabiat merokok.

UJIAN PAP SMEAR
Perangkaan Kementerian Kesihatan Malaysia pada 2001 menunjukkan, kira-kira 26 peratus saja wanita menjalani ujian pap smear, manakala 74 peratus lagi memberi perhatian terhadap pemeriksaan kanser payu dara.

Wanita dinasihatkan untuk menjalani ujian lumuran Pap setiap tahun untuk memeriksa sel pra-barah, atau sebarang kelainan. Jika barah pangkal rahim dikesan awal, ia boleh dirawat tanpa mengganggu kesuburan.

VIVIX UNTUK WANITA YANG MENGHIDAP KANSER RAHIM


Hasil kajian yang menelan belanja sehingga beribu-ribu dolar, oh, sampai bilion rasanya, Shaklee telah menghasilkan satu formula ajaib, dari kajian 2006, dan terciptalah Vivix Shaklee. Memang best. Kenapa vivix ini sangat istimewa ? Korang boleh baca entry sebelum ini, tapi fakta di bawah memang hebat .

1. Manusia menjadi tua kerana 4 faktor, dan salah satunya ialah faktor DNA itu sendiri, makin lama, DNA makin rosak, ianya membuatkan kita makin tua. 3 faktor lain pula menyebabkan badan kita akan diserang pelbagai penyakit seperti sakit jantung, nyanyuk, sakit sendi, diabetes dan macam-macam lagi.

2. Salah satu jenis Polyphenol, yang dipanggil Resveratrol, memang sangat bagus, dalam ujian makmal membuktikan DNA lebih kuat dari kerosakan dengan mengamalkan resveratol. Wanita yang bersalin, bila ambil vivix, luka akan cepat sembuh

3. Bahan-bahan dalam Vivix ini semestinya sangat hebat, salah satunya tentulah Anggur muscadine, memang kita tahu Anggur adalah makanan yang berkhasiat yang telah disebut dalam Al-Quran.

TESTIMONI PENGHIDAP KANSER YANG MENGGUNAKAN VIVIX




CARA MEMBUAT PEMBELIAN VIVIX UNTUK KANSER RAHIM


CARA 1
Anda boleh terus klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan

CARA 2
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi.

IsmaLyeza
ig @almaricantikbyisma
Email: ismalizayahya86@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 012-6716961
COD Area: Seremban, Port Dickson, Bandar Baru Bangi

Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...