BERAPA KERAT LELAKI YANG BACA BLOG AKU NI?

mengikut statistik dan laporan bancian penduduk flat seri wangi.. peratus pembaca di kalangan lelaki yang membaca blog perempuan adalah tinggi sekiranya..

a. perempuan tu comel
b. perempuan tu single
c. perempuan tu single dan hot (tambahan di situ)
d. perempuan tu tak gedik. 

haha. so aku pun tak tahu la ada ke tak pembaca lelaki yang masuk menerjah dan mendatangi blog aku ni. haa sampai ayat pun skema nak matiks..memang tak laaaaa lelaki nak baca blog aku ni. nyah pun pandang sekelip mata je. sekelip mata ke sebelah mata? sentapp..

tapi sebenarnya aku malu kalau blog ni lelaki yang baca. sebab entry lama banyak mengumpat dorang. yela..aku kan anti lelaki yang pakai suar tayang boxer ni. so memang banyak jugak la entry lama yang menceritakan kenangan kenangan aku memalukan dan dimalukan oleh kaum adam ni. cess sungguh.

flashback balik entry aku khas buat kaum adam. miahaha..
 
so nak tanya lagik sekali..ada ke pembaca lelaki Belog Cik Aish ni??? (yang separa lelaki tak payah nak sibuk jawab soalan aku ni haa!!)
Previous
Next Post »

24 komen

Write komen
Cikrosecute
AUTHOR
April 19, 2012 at 8:43 PM delete

hahaha...akak ada jugak pembaca lelaki...

Reply
avatar
adam narzuan
AUTHOR
April 19, 2012 at 8:59 PM delete

huhuhuhu.. takpe.. adaam tetap komen kat sinii...

Reply
avatar
April 19, 2012 at 9:35 PM delete

wah! byknye dok ngumpat psl dorg .hahaha .

Reply
avatar
Sya
AUTHOR
April 19, 2012 at 9:39 PM delete

saya suka skodeng blog ni *suara garau*



hakhak XD

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
April 20, 2012 at 6:40 AM delete

insyaallah ada....saya lelaki dan suka baca blog cik aish ni.tetapi hanya menjadi silent reader selama ini..:)

Reply
avatar
Riena Haiqal
AUTHOR
April 20, 2012 at 12:24 PM delete

ahahahaha.. suka entry yang ni tau.. :)

Reply
avatar
Abang Karu
AUTHOR
April 20, 2012 at 6:51 PM delete

hah...! saya baca....saya baca.....hohohohoooo....

Reply
avatar
ezy.fia
AUTHOR
April 20, 2012 at 10:32 PM delete

blog saye usahkn laki, pompuan pon kdg2 je ade..
bhahaha

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
April 21, 2012 at 5:11 PM delete

@Che rosliza Che mat hehe..tp blog ni tk menepati piawaian di atas jadi mesti berapa kerat je pembaca lelaki.ahaks

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
April 21, 2012 at 5:11 PM delete

@my eyes for shine haha..ok la tu..kt pun selalu kene ngmpat ngn dorang kan..lalalala

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
April 21, 2012 at 5:12 PM delete

@Miss Xyz aiyak..jangan la menyamar jadi lelaki dear..hahaha

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
April 21, 2012 at 5:12 PM delete

@Riena Haiqal ooh..nape suka? hehe thanks dear

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
April 21, 2012 at 5:13 PM delete

@Ezy Chiaki alololo...sama la kita dear..

Reply
avatar
cintailmu89
AUTHOR
April 21, 2012 at 5:25 PM delete

ada.. ngah check in ler nih...
hehe

Reply
avatar
admin
AUTHOR
April 21, 2012 at 6:14 PM delete

ada ni aku....http://ammarzahraa.blogspot.com/

Reply
avatar
thaqibzaki
AUTHOR
April 21, 2012 at 7:48 PM delete

Kalau ada yang komen, maknanya ada lagi la tuu. Kekeke. :D

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
April 22, 2012 at 2:44 PM delete

aku suke baca blog ko aish. walaupun aku sorg lelaki adanya...

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
April 23, 2012 at 10:36 PM delete

@thaqibzaki hehe..thanks..kamu mmg setia

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
May 17, 2012 at 11:22 AM delete

Saya baca untuk kenal hati budi popuan

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
May 20, 2012 at 8:12 AM delete

wpn aku lelaki, aku baca belog cik aish ni. baca sgt2. at least sbln sekali. baca apa yg cik aish rapukan. he3....

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...