BAGUSNYA BILA PAKAIAN TAK BERHABUK DAN MUDAH DIGOSOK

Assalamualaikum..
Saya ingin berkongsi pengalaman saya yang baru sahaja menggunakan
✔ Get Clean Fresh Laundry
✔ Soft Fabric Concentrate
.
Kedua-dua bahan ini adalah untuk mencuci dan mewangikan pakaian. Sebelum ini saya menggunakan pencuci dan pelembut fabrik yang lain.
.
Tetapi banyak kesan sampingan yang saya dapati seperti :
✔ Terpaksa menggunakan softener dalam kuantiti yang banyak
✔ Pencuci baju yang melekat di pakaian dan tepaksa dibasuh lagi
✔ Berbau hapak sekiranya cuaca hujan
✔ Terlalu kuat bahan kimia sehingga mengulupas kulit tangan
✔ Kadang kala kulit merengsa dan gatal-gatal kerana isteri ada alahan kulit.
✔ Kalau terhidu hidung boleh merengsa sehingga ke tekak dan paru-paru
✔ Sehingga menyebabkan batuk-batuk dan kering tekak.
.

Setelah diperkenalkan Get Clean Fresh Laundry dan Soft Fabric Concentrate saya lebih yakin untuk membasuh pakaian kerana saya sudah maklum bahan-bahan yang terkandung adalah semula jadi dan tidak merbahaya, sebelum ini isteri juga mengamalkan Shaklee tetapi dalam bentuk vitamin. Kali ini kami mencuba untuk pencuci pula.

KESAN PADA PAKAIAN 
Alhamdulillah kesannya amat memuaskan.
Antaranya kami dapati :
✔ Pakaian baunye kekal harum walaupun adakala cuaca hujan
✔ Baunya tidak merengsa hidung dan tekak
✔ Halus sabunnya langsung tidak memanaskan tangan dan tidak merosakkan kulit
✔ Pakaian Mudah digosok dan lebih lembut
✔ Habuk2 sabun tidak lagi melekat pada pakaian
✔ Hanya 1 auns sudah mencukupi bagi pencucian kami yang bermuatan sederhana
✔ Pakaian berwarna lebih berseri dan putih bersih tanpa merosakkan tekstur pakaian kami terutamanya pakaian baby
✔ Ia juga amat berkesan menanggalkan minyak pada pakaian
✔ Bau pakaian kekal segar dan amat wangi walaupun lambat dijemur
✔ Menjimatkan waktu menggosok baju so bil elektrik jimat
.

Baru saya tahu banyak kebaikan clean laundry dan softener Shaklee ni, kalau lah dari dulu saya cuba takde lah isteri saya terpaksa berdepan dengan alahan kulit dan batuk2 sehingga memeritkan tekak. 
.

Lagi-lagi kami memiliki baby di rumah yang perlu di bagi perhatian yang berat tentang pemakaiannya. Jika tersilap langkah boleh mengundang kemudaratan kepada bayi kami. Moga usaha saya sebagai suami untuk memastikan keselamatan family dari bahan bahan kimia ini berterusan dan sering memandang serius setiap penggunaan isi rumah.
.

Syukur masih ada produk yang menitik beratkan sumber semulajadi tanpa mementingkan untung semata-mata.
.

Terima kasih Shaklee kerana mengizinkan saya dan family untuk bernafas dengan lebih sihat dan segar dengan izin Allah S.W.T. Inshaallah.
.

Moga perkongsian ini bagi manfaat kepada suami di luar sana In Shaa Allah.

CARA PEMBELIAN SET FABRIK UNTUK SURI RUMAH

CARA 1

Anda boleh terus klik ke SET FABRIK ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan

CARA 2
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi.
IsmaLyeza
ig @shakleebyisma
Email: shakleebyisma@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 012-6716961
COD Area: Seremban, Port Dickson, Bandar Baru Bangi
Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...