.

.

LELAKI BAGI BUNGA

Assalamualaikum

Aku cukup suka dengan lelaki yang berperwatakan romantik. ala ala Seth Tan gitu. Dulu aku ingat nak kahwen dengan lelaki yang romantik kasi bunga hari hari kat aku. tapi rupanya baru aku sedar, lelaki tu cuma ada dalam drama je. kalau ada dekat dunia realiti pun, 1 dalam seribu. tak pun 1 dalam beribu ribu. teeheee. Macam watak Seth Tan dalam drama Nora Elena tu. walaupun tu cuma watak drama je..at least dia jadi satu fenomena kat seluruh rakyat Malaysia pada suatu ketika dulu..*osem!*

disebabkan PP Epal dulu rajin bagi aku bunga, dari sekuntum, pastu 3 kuntum..pastu sejambak..pastu sejambak plus bear..memang seronok tak terkata la kan. bukan seronok je..tapi beronok ronok bak kata Johan. ye la maklum lah masa kitorang kapel tu masa tu tengah hangat drama Nora Elena. kan Seth Tan dok bagi bungaa je nak takel Nora tu. so aku rasa drama tu lah pencetus idea kat PP Epal untuk menakel aku. 

tapi percaya lah. lelaki yang rajin bagi bunga ni cuma ada dalam drama drama je. korang tau ke ending drama tu macam mana? mula mula memang la bagi bunga. sebab nak mengorat. lepas dah kahwn? ada? ada pengarah yang buat drama pasal lelaki bagi bunga kat bini dia lepas kawen? takde kannnn..

macam aku jugak. dulu je PP Epal rajin bagi bunga. sekarang manede. bila mintak, dia kata, kita kan nak kahwen..simpan ah duit. bla..bla ..bla..panjang la dia membebel. macam aku mintak gelang emas 80g! padahal bunga je pon.

hahahahaha..



sakit hati.rasa macam nak clash je. bye. 


3 Komentar untuk "LELAKI BAGI BUNGA"

betul ne nak clashh betul ne?.hahaha :P

haa..lawa baju cik aish.. hehe..
llaki mmg mcm tu kot.. awl2 je romantik ny.. lma2 hilang la.. kekeke~~

Back To Top