SUPPLEMEN BERKESAN YANG WAJIB IBU MENGANDUNG CUBA UNTUK ATASI MASALAH HB RENDAH

Assalamualaikum

Pernah tak korang alami masalah HB rendah masa mengandung anak pertama? Ha? Sampai mengandung anak yang masuk ke lima pun masih tak pernah selesai masalah HB rendah? Bahaya tau korang. Sebab HB rendah ni boleh membahayakan si ibu dan anak yang dikandung. Dan boleh jugak menyebabkan kematian ketika melahirkan sebab tekanan darah rendah! Ada tak supplemen yang berkesan untuk pastikan HB korang sentiasa di paras yang normal? Takdelah kena marah dengan nurse je kan? hehe   
KENA MARAH DENGAN NURSE SEBAB HB RENDAH?
Aku tak pernah ada pengalaman checkup pregnancy dekat hospital kerajaan. Dan aku tahu ramai kawan kawan yang cerita, nurse suka marah marah. Bukan marah tak tentu pasal. Tapi marah kalau berat badan naik mendadak, berat badan turun mendadak, HB rendah, dan macam macam lagi masalah masa mengandung. Aku pun tak pernah kaji kenapa nurse hospital kerajaan je yang suka marah patient. Mungkin mereka lebih prihatin? haha wallahualam. Marah marah sayang patient lattew


Aku masa mengandungkan Irine dulu, aku checkup dekat Hospital KPJ Seremban bawah Dr Ishak. Masa chekup alhamdulillah tak ada masalah Hb rendah sebab dari awal aku memang ambil multivitamin. Tapi bukan hospital punya. Kalau hospital, dorang akan bagi obimin. Tapi aku taknak sebab kuat pewarna. Obimin kuat pewarna macam dalam entry aku sebelum ni. 



Cuma aku pernah kena tegur dengan Dr Ishak sebab berat badan tak naik. Walaupun makan banyak. (ini semua gara gara amalkan vitamin shaklee masa mengandung, berat susah naik best!) So dia suruh aku makan aiskrim. Tu jela. Yang lain takde masalah pun. Cuma aku teringat pengalaman kawan @ customer aku yang ada masalah HB rendah. Aku syorkan multivitamin yang aku ambik tu. Nah ni hasilnya : 


SUPPLEMEN BERKESAN YANG WAJIB IBU MENGANDUNG CUBA UNTUK ATASI MASALAH HB RENDAH


Aish nak bagi supplemen ni dengan PERCUMA! Eh percuma? Biar betui! Betul la. Jom scroll bawah lagi sebab aish nak terangkan pada korang macam mana korang boleh tebus VITALEA yang mencecah RM100 ni secara percuma! Adui bestnya korang dapat percuma vitalea dari ku! 



BAGAIMANA CARA UNTUK TEBUS VITALEA PERCUMA DARI AISH?
Sesiapa yang berminat untuk dapatkan Vitalea yang berkesan untuk masalah HB rendah ni adalah dengan cara melalui PENDAFTARAN AHLI. Aku akan bantu korang semua yang berminat untuk mengandung bersama Shaklee eh tak, yang berminat untuk makan supplemen shaklee semasa mengandung sehingga habis berpantang, dengan cara mendaftarkan korang sebagai AHLI seumur hidup. Pembayaran ahli cuma serendah RM75 sahaja tau! Dan aku akan bagi PERCUMA Vitalea. Oh bagusnya! 



Ok. Sekarang masa untuk korang contact Aish untuk dapatkan lebih details tentang harga, tentang cara pendaftaran ahli, dan macam macam lagi la dengan lebih details ye. 


Pengedar Shaklee Malaysia
COD di daerah Seremban
Shaklee ID:910287
SMS/Whatsapp: 012-6716961
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.




Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...