IDEA UNTUK HADIAH ISTIMEWA HARI IBU : BEAUTY BASKET

Assalamualaikum

Tak lama lagi Hari Ibu dah nak dekat kan? Mesti ada antara korang yang tengah pikir apa hadiah istimewa yang boleh korang bagi pada ibu korang. Sesuatu yang istimewa! Sesuatu yang korang sendiri pun akan suka kalau korang yang dapat hadiah tu. Sesuatu yang boleh dijadikan sebagai tanda penghargaan buat si ibu yang banyak berkorban untuk kita :)




Bayangkan ibu kita hari hari sibuk melayan anak anak sampai tak ada masa langsung untuk belai diri sendiri. Bayangkan kita selalu ada masa untuk shopping baju, pergi spa, makeup cantik cantik tapi ibu kita tak ada masa untuk semua tu sebab terlalu sibuk untuk menguruskan keluarga kita. Jadi, apa kata kita hadiahkan ibu kita sesuatu yang paling istimewa iaitu Produk Penjagaan Kulit macam NUTRIWHITE ni.


Bawah ni contoh Beauty Basket untuk hadiah Hari Ibu. dalam Beauty Basket nanti boleh la letak Set Penjagaan Kulit Nutriwhite. Dalam Set tu nanti, ada Gentle Deep Foaming Cleanser, Gentle Action Makeup remover, Soothing Radiance Whitening Softener, Daily Defense Whitening Essence dan Spot Whitening Treatment





Untuk korang yang nak tempah Beauty Basket Nutriwhite Skincare ni, boleh cepat cepat order dari 1 hingga 6 Mei 2015 dan deliver pada 10Mei 2015 :) Pasti ibu korang terharu dengan hadiah yang paling istimewa ni kan? 



Kalau korang nak tahu lebih details tentang setiap satu produk skincare ni, bolehlah clik link ni ok. NUTRIWHITE HEALTHY BEAUTY



Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...