SINGGAH BELOG CIK AISH DAN KORANG LAYAK DAPATKAN VITALEA PERCUMA!

Assalamualaikum 



Tajuk nak kontroversi kan? Hehe. Betul. Kali ni Belog Cik Aish bermurah hati nak bagi Vitamin ni secara PERCUMA! Maka dengan pengumuman kontroversi ni, ramai jugak la yang mesej whatsap segala tu, tanya macam mana nak dapat Vitalea percuma? Ni mesti lepas dorang baca entry aku yang ni. klik klik


Kepada semua pembaca Belog cik Aish, walaupun ada yang aku kenal, kawan kawan sejenayah dulu, ada jugak yang aku tak kenal langsung, ada yang berpangkat cik, puan, akak, adik, pakcik, makcik, aku tetap akan beri sebotol VITALEA tu secara percuma. Eh eh eh. Jangan nak buat muka berkerut sangat ek? Ingat lawak? Betul nih! Aku rasa ni la masanya untuk menghargai setiap usaha korang menyinggah dan meninggalkan jejak dalam Belog Cik Aish ni. Korang memang ohsem! Muahh. 

Kenapa VITALEA? 


Vitalea merupakan multivitamin yang aku makan masa mengandungkan Irine. Aku tak pernah makan Obimin yang klinik bekalkan sebab kuat pewarna. Warna pink tu memang menakutkan. Rasa macam telan pewarna je. Jadi, aku pilih Vitalea. Alhamdulillah, tekanan darah sentiasa normal. So ibu mengandung yang ada masalah HB rendah tu, masuklah ahli harini kerana korang akan terima vitamin ni PERCUMA!


IBU MENGANDUNG JE KE BOLEH MAKAN VITALEA?

Tak. Semua orang tak kira lelaki perempuan, makcik pakcik, budak sekolah menengah sekalipun boleh amalkan multivitamin! Takkan nak tunggu sakit baru nak telan supplemen? So korang yang singgah blog ni, tahniah kerana korang memang layak makan vitalea ni secara PERCUMA dari aish. Ngeh ngeh. Cepat cepat. Add aish kat sini ye 


ismaliza@pknsre.com
FB Personal : Isma Lyeza
FB Fanpage Shop : Rahsia Kurus Dan Langsing
Instagram : Aish Elis
SMS/Whatsap : 0126716961
 


Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...