PRODUK REVIEW : DAH TAK RISAU KALAU TAK PAKAI SUNBLOCK BILA KELUAR RUMAH

 Rileks je kakak ni berjemur tak pakai sunblock kan? Apa rahsia?


Zaman kanak kanak memang zaman yang penuh keriangan. Mak abah bawak pergi Port Dickson tu memang heaven. Tak risau langsung pasal kulit yang bakal sunburn! Tapi dah meningkat dewasa, nak pergi kedai seberang jalan pun dah susah hati. Panas! Hitam la kulit ooii. Lepas tu terpaksa apply sunblock dekat muka hari hari. Tapi bila salah pilih sunblock, muka jadi berminyak. Tak bestnya. Lepas amalkan DAILY DEFENSE WHITENING ESSENCE dari produk Shaklee, tak perlu risau nak keluar rumah tanpa sunblock. Nak tahu kenapa? Meh sini nak cerita. 


 
 Ini adalah Set Lengkap Nutriwhite yang makin jadi kegilaan semua kaum perempuan! 


APA ITU DAILY DEFENSE WHITENING ESSENCE? 

Daily Defense Whitening Essence ni adalah sejenis krim pelembap yang digunakan selepas kita cuci muka dan apply toner. Aku suka pencuci muka Nutriwhite yang aku share dalam entry SINI dan jugak toner dari entry SINI. Lepas apply toner, sapu je kirm DFWE ni pada kulit muka kita. Kenapa aku kata tak payah apply sunblock lagi dah? Sebab krim ni dihasilkan dari bahan bahan yang semulajadi dan anti sunburn. ada bearberi, strawbery, soya, mulberi dan vitamin C.



Pakai sikit je. Yang paling penting, walaupun cuma pakai sikitt je, tapi dia mudah diserap pada kulit dan tekstur nya ringan tak berminyak. Kulit jadi lembut selembut bayi tau! Bila pakai sikit je, so satu botol ni tahan sehingga 6 bulan. Wow! Lamanya! Berbaloi sangat dengan harga. Kalau korang nak dapatkan sebotol ni, senang je, apa yang korang perlu buat adalah hubungi pengedar yang betul boleh guide cara korang apply skincare ni. :)


Cara dapatkan produk :
FB Personal : Isma Lyeza
FB Fanpage Shop : Rahsia Kurus Dan Langsing
Instagram : Aish Elis




Previous
Next Post »

2 komen

Write komen
Ros
AUTHOR
October 3, 2016 at 2:46 PM delete

Belum nampak kesan lagi sebab kulit muka teruk kesan salah produk yang dah bertahun

Reply
avatar
Ros
AUTHOR
October 3, 2016 at 2:47 PM delete

Belum nampak kesan lagi sebab kulit muka teruk kesan salah produk yang dah bertahun

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...