BAHAYA VITAMIN E DAN VITAMIN C!!!

Assalamualaikum

Hai semua. 

Malam tadi punyalah penat sebab balik kerja terus masak tung tang tung tang kat dapur. Yang kelakarnya time tumbuk sambal belacan boleh pulak lesung batu tu sampai terbalik. habis tumpah semua cili belacan yang ditumbuk tu. dah satu cerita buat yang lain. penat tau. gara gara belacann!! tapi actually takde lah penat sangat walaupun tengah mengandung 7 bulan ni stil mampu lagi nak buat kerja kerja rutin tu. Thanks Vita lea! Vitamin yang bantu aku jadi bertenaga! 

dah selesai masak, makan semua siap bagai, dapat wasap dari akak aku. Dok tanya ada lagi tak stok Vitamin E dengan Vitamin C. Sebab kawan dia nak. ha kalau korang nak tau, akak aku la customer pertama yang beli vitamin E siap repeat order lagi. sekarang rasanya dah nak 4 bulan dia consume Vitamin E. Lately dia up lagi Vitamin C dengan ESP. wahh terus jadi complete set untuk cantik. kelasss.. 


huhuhu. nasib baiklah aku ni jenis Shaklee Distributor yang sentiasa ada stok kat tangan. Harini order, esok aku pos. lusa sampai. takyah tunggu sampai 4 5 hari. masa itu emas tau!! ahaks. Macam sorang member aku haritu, petang tu dia order, petang tu jugak aku pos. esok terus dapat. tanjat boboi..lajunyaa.. yela tu pentingnya stok ada kat tangan. expresss maa!



apa khasiat vitamin E dengan Vitamin C ni sampai dorang semua jatuh cinta siap dengan aku aku sekali terjebak??? memula dulu aku try Vitamin E la.. lepas sebulan pakai aku rasa ada perubahan.. rasa wow.. parut hilang..kulit jadi lagi moist. tambah tambah pulak aku rajin buat masker vitamin e. Lepas tu terus jatuh cinta dan masuk ahli terus sebab nak beli dengan harga ahli. Eh korang kalau nak masuk ahli jugak boleh direct sms aish untuk aish daftarkan ye. 

so apa yang bestnya vitamin E dengan Vitamin C ni? semua aish dah cerita dalam ni. tinggal korang nak klik je. hahahaha punya la maleh nak cerita berkali kali. 



P/s : Aish akan cuba reply satu satu wasap, email, inbox fb pasal Shaklee. Nak order boleh direct SMS/Wasap aish kat 0126716961. Kalau boleh jangan order atau tanya dekat ruangan komen blog. sebab takut aish terlepas pandang. :)

Jom kita try Vitamin E dan C! ada Set combo yang lagi jimat tau! INI SANGAT BAHAYA! 



Previous
Next Post »

1 komen:

Write komen
Cik Zety
AUTHOR
December 4, 2013 at 1:15 PM delete

Iolls pun pakai shaklee jugakk..consume vit b complex dgn esp :)

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...