NAK BERJAYA KONVO MACAM LYNDA ROSLAN JUGA!

Assalamualaikum

Memang cantik Lynda Roslan ni. Bertambah cantik sejak konvo. hehe


Hai pelajar pelajar yang ambik keputusan SPM harini! Ada cun ka result? 

Mulalah episod air mata harini. Tak kira cikgu, ibu bapa, pelajar, jiran jiran tetangga, mesti ada yang menangis teresak esak dengan keputusan SPM yang keluar harini kan? Bapak bapak yang kontrol macho pun turut sama dalam drama air mata tanpa episod ni. heh heh

Teringat pulak perbualan dengan kakak saya baru baru ni. Selama ni punya la kakak saya membebel sampai dengar suara satu taman ni sebab anak dia susah sangat nak skor A. Dah pulak tu, dekat rumah pun takde la kerap sangat buat latih tubi. Sebab nak skor A dalam exam ni salah satu tipsnya adalah menguasai kemahiran menghafal atau teknik memori. Teknik ni memang perlukan latihan dan kesungguhan DAN jugak ingatan mesti mahu tajam! Sebab tu kakak mula risau dan terus decide untuk ambik 'sesuatu' untuk perkembangan IQ anak dia. 

Lepas sebulan dia beri 'sesuatu' tu pada anak anak dia, memang dia puas hati dengan keputusan exam anak anaknya. Ops bukan SPM la sebab anak anak dia baru lingkungan tingkatan 2 dan darjah 5. Kakak saya tu memang eksaited bercerita tentang pengalaman dia nak didik anak anak dia supaya konsisten ambil 'sesuatu' tu. hee.

Jom kita tengok apa tu 'sesuatu'


Puas hati kakak lepas anak anak dia tunjukkan prestasi cemerlang dalam peperiksaan. Soalan terengganu yang terkenal dengan hardcore punya paper pun dia boleh lepas!! Terbaik.. sejuk perut ibu mengandung bila tengok result camtu kan? Boleh lah jadi macam Lynda Roslan! Dah lah cantik, pandai pulak tu.

Jadi, semua students yang bakal ambil peperiksaan, parents atau guru yang nak hadiahkan sesuatu untuk pelajar atau anak mereka, korang bolehlah datang melawat ke page INI atau direct tanya harga dan cara pembelian melalui SINI

Oklah. Nak sambung breastfeed Irine. Pagi tadi lepas breakfast dah telan supplement IQ ni jugak. Hope susu yang mengalir dalam badan Irine boleh buatkan dia pandai bila besar nanti. yea! 

P/S : Jom dapatkan hadiah lumayan dalam kontest BLOG PALING SMART yang berakhir 31 Mac ni! Jom! 





Previous
Next Post »

1 komen:

Write komen
ieza ashaari
AUTHOR
March 20, 2014 at 11:13 PM delete

Usaha tangga kejayaan. Tapi keberaniab mimpi tak bermakna. Eh? Hihi.

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...