JANA PENDAPATAN DENGAN SHAKLEE

Setiap kelahiran itu dah tertulis rezeki hambanya….rasanya dah lama saya tak aktif dalam blogging. Seingat saya sejak bertunang dan berkahwin. Tapi sekarang alhamdulillah saya mula aktif semula dalam blogging. walaupun corak penulisan mungkin tak sama macam masa muda muda dulu..hehe. Kali ni aktif semula sekadar landasan saya untuk memperkenalkan Shaklee kepada dunia luar melalui alam siber. 

Income yang saya dapat tak la besar mana, memadai saya kata dapatlah dalam lima enam ratus sebulan. Syukur, dengan duit ini saya masih mampu beri mak saya elaun setiap bulan dan lebihkan pada saving kami suami isteri.

Bonus Shaklee masa awal awal saya dalam business Shaklee

Nak dipendekkan cerita, sekarang saya bertukar tempat kerja kerana diberi offer yang lebih tinggi. Susah jugak nak buat pilihan keluar dari jawatan kerajaan, masuk ke swasta. tapi lepas pikir pikir, takpela, lagi pun jawatan kerajaan tu kontrak je. Tak ada jaminan untuk diserap ke tetap. Sejak masuk swasta, medical card yang saya nikmati sepanjang jadi pekerja kerajaan tu, dah takde.. ...Aduhai, masa tu masih ingat lagi…kami berjimat cermat dalam berbelanja. Seboleh bolehnya nak elak dari sakit sebab kali ni pergi klinik kena bayar. tapi stil boleh claim cuma biasalah makan masa baru dapat. 


    Makin lama alhamdulilah rezeki saya bertambah. Dapatlah 5 6 ratus sebulan. Bonus sahaja. Untung runcit pulak dapatlah dalam 2 3 ratus. Saya lebih suka jual produk dengan harga berpatutan, tak fikir untung sangat sebab saya masih berpeluang merasa bonus dari Shaklee


Maka bermula dari sinilah saya nekad nak serius buat Shaklee. Lagi lagi saya mengandung anak pertama. Banyak belanja yang kami kena keluarkan untuk persediaan menyambut anak pertama. Saya tahu suami saya juga akan tersekat belanjanya. So saya nekad nak bayar sendiri semua komitmen bulanan saya. Pada saya , saya kena usahakan sesuatu demi menjaga keharmonian rumahtangga kami. Saya tidak mahu kerana masalah kewangan, keharmonian keluarga terjejas. Saya tahu lelaki mulutnya dihati….dia takkan cakap, tapi sebagai isteri saya cuba menjadi seorang yang memahami.

Saya teruskan perkongsian kebaikan produk Shaklee melalui blog ini dan melalui Facebook peribadi saya. Saya cuma mengharapkan bonus pendapatan dari Shaklee at least seribu sebulan…sekurang2nya dapat saya lebihkan saving untuk anak pertama nanti. Alhamdulillah saban bulan pendapatan saya mula menampakkan hasil. Walau tak banyak mana tapi ia sangat membantu saya menguruksn komitmen bulanan saya dan tingkatkan saving. 

Alhamdulillah. Betul lah orang kata, Tuhan tu dah tetapkan rezeki untuk hambaNya yang berusaha!


Ini pula adalah pendapatan saya pada Januari 2014 dengan Shaklee. Alhamdulillah. Dapatlah saya bantu keluarga dan tingkatkan pendapatan untuk seisi rumah. 

Berminat nak join saya jana pendapatan melalui Shaklee? Untuk maklumat lanjut sila berhubung dengan saya melalui

Call/Whatsapp : 012-6716961
Previous
Next Post »

9 komen

Write komen
Faiz Saaid
AUTHOR
December 10, 2013 at 7:11 AM delete

teruskan usaha aish, be yourself, ceria sokmo !!!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
December 10, 2013 at 8:47 AM delete

Alhamdulillah murah rezki anak..nak buat bisness online jugak tp x tawu nak bisness ape..hihi

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
December 10, 2013 at 8:47 AM delete

Alhamdulillah murah rezki anak..nak buat bisness online jugak tp x tawu nak bisness ape..hihi

Reply
avatar
Areyna
AUTHOR
December 10, 2013 at 8:58 AM delete

tahniah kak aish... ina pun nak ikut mcm akak la.. hehe.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
December 10, 2013 at 7:26 PM delete

@Syaz Rozelt

Thanks dear..syukur alhamdulillahh :)

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...