EMPTY

Salam
empty,hopeless,give up,down,hurting


kata kata ni aku pinjam dari seorang kawan.
"i'm not searching for the perfect one but for completing imperfect of me.....i must tell you this people, being happy does not mean being perfect, it means looking beyond the imperfections and strive for the best"

siapa yang baca blog aku ni dari tahun 2009? aku buat blog ni sejak tahun 2009 lagi. tapi masa tu entry entry lama banyak pasal personal. letih la nak baca balik. dan aku tahu orang pun benci nak baca entry entry air mata macam tu. ha takyah la sibuk sibuk nak pergi archive tengok entry lama yang berjuraian air mata tu. sebab dah takde. aku dah delete. simpan as draft pun aku tak hingin. 

tapi dalam memory kepala hotak aku ni masih ada. nak buat macam mana. aku belum hilang ingatan lagi. segala galanya masih segar.

2009. blog aku penuh dengan cerita cerita pasal friendship. aku sangat pentingkan friendship. sebab masa tu aku kenal erti persahabatan. aku menangis sebab mereka. mereka adalah kawan terbaik. sebenarnya bukan senang nak cari kawan yang boleh menangis sama dengan kita. tapi aku tahu, friends easy come and easy go. 

tahun 2010 graf kehidupan aku menurun. segala galanya berlaku sekalip mata. orang pernah berkata, dalam hidup kita, akan ada satu tempoh di mana dugaan datang serentak dan membuatkan kita takkan lupa sampai bila bila. dan aku dah lalui fasa tu. kesannya sampai sekarang. tuhan saja yang maha mengetahui macam mana tunggang langgangnya aku nak naikkan balik graf tu. kalau kat sekolah, komfem aku dah kena marah dengan cikgu sebab prestasi menurun. dasyat.

2 tahun aku pakai title single. walapun dalam masa 2 tahun tu, aku hampir hampir nak bertunang, tapi bukan jodoh aku. hubungan singkat tu hubungan paling kejam aku rasa. dia ke kejam? ntah. maybe. apa dia buat sekarang ea? mesti dia tengah happy dengan life dia. huhu. biarlah. 

aku ni jenis yang senang didekati tapi sukar untuk aku letak mereka ni dalam hati aku sebagai penghuni seterusnya. takut kesilapan lama jadi lagi. aku tak suka ganggu hubungan orang. aku takut dengan lelaki yang macam bagi harapan kat aku tapi sebenarnya tak. cepat cepat aku jauhkan diri dari lelaki kategori ni. 

sepanjang 2 tahun ni, dah macam macam hati aku jumpa. ada yang hati kering. ada yang hati tak berapa nak kering. macam macam lah. aku pun keep asking siapa la yang boleh bukak pintu hati aku ni. macam mana la rupa dia kan? kat mana la dia sekarang kan?

tapi aku tak desperate dengan lelaki. sebab tu kerja perempuan yang tak ada life. yang tak ada benda lain nak dipikirkan lagi.  aku bukan la jenis yang mintak kawan kawan rekemen lelaki tu lelaki ni. ops tu bukan aku. bagi aku, biar la kita letak diri kita di tempat paling atas. dihormati. bukan dipandang murah sangat. senang senang nak padan padankan aku dengan si polan tu si polan ni. biar la si dia datang sendiri naturally. dengan kehendakNya. 

thanks pada yang mendoakan aku =) 

aku suka layan lagu ni. From this moment. lagu ni aku akan tuju kat si dia yang bakal jadi penghuni hati ni. (tah ada ke tidak.kekeke) hehe jiwang siot. biar la sesekala idak gitu?


From this moment life has begun
From this moment you are the one
Right beside you is where I belong
From this moment on

From this moment I have been blessed

I live only for your happiness
And for your love I'd give my last breath
From this moment on

I give my hand to you with all my heart

Can't wait to live my life with you, can't wait to start
You and I will never be apart
My dreams came true because of you

From this moment as long as I live

I will love you, I promise you this
There is nothing I wouldn't give
From this moment on

You're the reason I believe in love

And you're the answer to my prayers from up above
All we need is just the two of us
My dreams came true because of you

From this moment as long as I live

I will love you, I promise you this
There is nothing I wouldn't give
From this moment
I will love you as long as I live
From this moment on



romantik kan aku? hehe
Previous
Next Post »

7 komen

Write komen
safurara
AUTHOR
June 14, 2011 at 3:29 PM delete

aish ni mst mcm jinakjinak merpati kan.jinak tpi bile nk dekat dye terbang.hmm rara doakan aish temui jodoh yg betul k.

Reply
avatar
Mr.Superman
AUTHOR
June 14, 2011 at 3:45 PM delete

semoga dipertemukan dgn jodoh yg baik.. :) maaf sy ada bt kesilapan pd aish 1 masa dlu.

Reply
avatar
myzziema
AUTHOR
June 14, 2011 at 5:21 PM delete

'Kalau kita sukakan seseorang, jangan beritahu si dia. Nanti Allah kurangkan rasa cinta padanya. Tapi luahkan pada Allah, beritahulah Allah. Allah maha tahu siapa jodoh kita.' setiap orang dah ditentukan jodoh msing2. just cepat or lambat je jodoh tu akan sampai pada kita. keep on searching sis :D

Reply
avatar
AimiiiLove
AUTHOR
June 14, 2011 at 7:09 PM delete

ouwww,so sweet cik aish.jgn risau,kalau ALLAH dah menetapkan jodoh cik Aish,mesti akan bertemu jugak nant.dun worry :)

Reply
avatar
versus
AUTHOR
June 16, 2011 at 4:45 PM delete

Wah...menarik tul lagu ni.....
leh share lagu ni kat isteri tercinta ni..
thanks for sharing the lyrics..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
June 16, 2011 at 10:42 PM delete

jodoh, rejeki & ajal maut kat tangan tuhan. 100%. tadek sapa2 tau. rasia dlm rasia. yg pasti kita cuma perlu pasrah & berbaik sangka dengan-Nya....

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...