Segmen Jom Kipas Blogger

picit gambar ni untuk join


Hai korunk! Bestnya Aish kena tag dengan MisH LolLyPurp untuk join segmen menarik ni. ok. Blog yang terpilih untuk kipas adalah... jeng jeng jeng










huhu susah nak sebut. 

aku suka blogger ni sebab dia comel tapi dia laser. tapi selaser laser dia pun memang bernas ah apa yang dia nak sampaikan. memang straight to the point. memang pedas ah. tapi aku suka blog ni sebab cara penyampaian dia tentang satu satu isu tu simple dan padat. 

contoh entry yang aku suka dlaam blog ni adalah :

tu antara entry yang aku rasa cukup membuktikan blogger ni memang best dalam penulisan dia. haha. kadang kadang aku suka entry yang cerita tentang satu isu panas tapi diolah dan ditulis dalam bentuk yang boleh buat orang sentap tapi bila pikir balik, eh betul jugak budak ni cakap. ha lebih kurang camtu ah. 

so salute kat blog ni. teruskan kelaseranmu sebab aku memang suka entry entry kau! takde kiasan kiasan. dan lagi satu aku paling suka dengan idola kau si adira mata sepet tu. hahaha. lepas tu blog ni cantik. tu yang buat aku lepak lama lama dalam blog ni. ops orang lain jangan marah tau. 

ok. dah kipas dah. wahhh sejuk dow aku kipas. ok bye.


Previous
Next Post »

10 komen

Write komen
ezy.fia
AUTHOR
May 4, 2011 at 10:43 AM delete

a'aa la..
ayat2 die best..
xbosan la bace entry die..
baru je jengok blog die..
haha

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
May 4, 2011 at 10:45 AM delete

@Cik Ezy
hehe yup...sila terjah blog dia lama2..muahaha..

Reply
avatar
Syiera Bucuk
AUTHOR
May 4, 2011 at 11:26 AM delete

dah terjah blog dia..mmg pedas..hee...tp cool beb...=)

entry terbaru:
http://syierahalf.blogspot.com/2011/05/silent-readers.html

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
May 4, 2011 at 1:51 PM delete

@Syiera Bucuk
haks haks..cool kan..suka blog dia

Reply
avatar
Fariq Jalil
AUTHOR
May 4, 2011 at 3:52 PM delete

bertambah2 berasap la dia kena kipas.. kehkeh..

thnx for joining ye...

Reply
avatar
May 4, 2011 at 6:58 PM delete

haha..memang kipas bebenor la ni...

tp blog syafiq ni memang best pun..mish pun suka baca..:)

Reply
avatar
May 4, 2011 at 10:48 PM delete

terima kasih banyak-banyak dan tak terhingga saya ucapkan khususnya kepada mama saya, 2 orang kakak saya yang memberi tunjuk ajar dan selalu tunjuk seksi kat saya, adik pempuan saya yang comel cam teletubis. Dan semestinya kepada tukang kipas saya iaitu Cik Aish. Benar-benar membuatkan saya.............. ohhhh... terharu nak nangis..hukhukhuk...hahahahahaha...

THANKS & PEACE!!!

p/s : time kasih sebab cakap saya comel..hihi, malu ^^

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
May 4, 2011 at 11:00 PM delete

@syafiqstatichothahahaha..ingat ni menang anugerah bintang popular berita harian ke? haha..ok welcome!

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...