Kontest Blog Cun.Lawo.Kemas.



ehem ehem. aku buat kontest, pastu aku join kontest. ha leh lak kan? takpe. saling bagi support apa salahnya. kan an an an. 


syarat-syarat yang tuan punye blog suruh aku buat..

1. warga negara MALAYSIA . of kos
2. semua jantina diterima female here
3. ada blog! takder blog .. ditolak ! adaa
4. follow blog aku kalau rajin..taknak tak mengapa. follow dah
5. tag 4 orang rakan anda , yang anda yakin boley join done


Tarikh tutup :
30 mac 2011... itupun melebihi 100 orang penyertaan .


Hadiah :
WANG TUNAI berbentuk topup menanti anda !
 
saya nak tag mereka!
 
 
Previous
Next Post »

1 komen:

Write komen
Unknown
AUTHOR
January 30, 2011 at 9:53 PM delete

gudluck dear... :) thnz taw ...

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...