Congratz my dear friend!

Baru je balik dari majlis pertunangan my dear friend Zila and Amir yang dah kapel punya lama 7 tahun. tahniah ye. apa pun sebenarnya ada banyak insiden yang macam "ala nape macam ni, malunya" "ala, segannya dia ada" ha lebih kurang macam tu la. orang lain bertunang aku lak yang over resah pe kes kan. 


apa pun macam biasa aku memang pandai bab menyembunyikan perasaan ni. contoh kalau aku neves gila, orang takkan tahu aku tengah neves. terer kan sorok face impression? hehe. niway tahniah lah pada  dorang ni. hope kawin nanti jangan lupa jemput sebab aku memang suka makan free. heh heh heh. lempang?




turn cik aish bila pula? macam biasalah tengah tunggu asyraf muslim. Erk.pasangilerminahni

ok bye!
Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...