MISI UPDATE BLOGLIST TERBARU

Harini adalah misi untuk update bloglist terbaru dan aku akan letak dekat toplist blog yang best. Semua blog yang aku follow dan blog yang follow blog ni adalah best best belaka tau! Tapi susah nak pilih semua untuk sumbat dalam satu bloglist. Sebab tu harini aku kena selesaikan misi untuk update bloglist!

Kategori Blog yang aku cari : 

1. Blog Personal yang ohsem
Blog personal macam Fatin Liyana ke? Hehe. Dah ramai sangat blogger letak blog ni dalam bloglist dorang. Tak pe. Aku nak cari blog lain. Bagi peluang pada blog baru. Bakat baru. Orang baru. 

2. Blog Shopping Online
Aku memang suka shopping online. Sejak dah ada anak ni, memang jarang keluar rumah nak shopping. baju baju memang aku pilih online je. So drop link korang kalau korang ada buat blog shopping online ye.

Tujuan update bloglist terbaru ni sebab aku nak bagi benefit pada semua pembaca blog ni. Kalau tak nak baca entry, at least korang boleh cari blog blog lain yang lagi best yang aku dah shortlist kan dekat bloglist ni. 

bak kata orang, bila tetamu datang rumah kita, kita layan dia baik baik (so make sure hasilkan entry yang sebaik mungkin) lepas tu kita bagi dia jamu makanan yang sedap sedap (blog blog lain yang best tu la apa lagi!) 

MISI UPDATE BLOGLIST TERBARU


So jom drop link entry korang dekat bahagian komen. Sebab aku rasa macam dah lama tak blogwalking dan tengok blog blog baru yang ohsem sekarang.
Previous
Next Post »

6 komen

Write komen
October 19, 2014 at 12:00 PM delete

jemput singgah dan follow yer..
http://kisahketuharkecik.blogspot.com/

Reply
avatar
nini
AUTHOR
October 19, 2014 at 12:02 PM delete

nak jugak boley.....www.duniasaya2001.blogspot.com

Reply
avatar
ezy.fia
AUTHOR
October 19, 2014 at 2:30 PM delete

kalo sudi letak la blog kite.. kite pnye blog personal tp xbpe ohsem.. kikiki

http://lemonribena.blogspot.com

Reply
avatar
Areyna
AUTHOR
October 19, 2014 at 3:21 PM delete

singgah sini..

http://arenamuslimah.blogspot.com/2014/10/cpuv-campaigns-sunsilk-silhouette.html

Reply
avatar
zarul farhana
AUTHOR
October 19, 2014 at 3:55 PM delete

update update...jgn tak update.. hehhehe

Reply
avatar
zarul farhana
AUTHOR
October 19, 2014 at 3:55 PM delete

update update...jgn tak update.. hehhehe

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...