CARA BERSAHUR BAGI RASA KENYANG TANPA MENGGEMUKKAN!

Assalamualaikum

Selamat berpuasa buat semua pembaca Belog Cik Aish "Hidup Sedap Macam Makan Coklat" Hehehehe. Harini punya cerita. Plan nak bangun sahur nak makan kenyang kenyang, penuh penuh isi perut, sebab takut lapar esoknya. Yela, sebab saya ibu yang breasfeed baby! Harus la lemah longlai time puasa sebab air dalam badan dah banyak bagi pada baby irine. 

Tapi nak dijadikan cerita, terlajak bangun la pulak. Memang tak sempat nak masak bagai. Last last buat mesyuarat tingkap dengan suami. Kitorang pun decide untuk sahur harini dengan CINCH SHAKE CAFFE LATTE. Memang sedap dan mengenyangkan. Actually CINCH SHAKE ni ada 3 perisa yang lazat lazat semuanya. Chocolate, Vanilla, dan Latte. Tapi apa juga perisa yang saya cuba, perut rasa full je walaupun tak makan nasi.


Kenapa saya pilih CINCH SHAKE?

Target nak turunkan berat badan lepas bersalin nanti. Sebab tu saya nekad nak breasfeed irine semampu yang boleh dan dalam masa yang sama saya amalkan CINCH SHAKE ni. Memang superb hasilnya. Berat badan sekarang dah turun ke asal macam sebelum mengandung dulu. So boleh la pakai balik semua baju kebaya dan baju kurung moden masa zaman anak dara dulu.

Kenapa CINCH SHAKE boleh turunkan berat badan?

Yang saya faham, minuman CINCH SHAKE ni mempunyai GI yang rendah. Sebab tu dia memudahkan proses slimming. Dan lagi satu, CINCH SHAKE mengandungi LEUCINE yang tinggi untuk bantu bakar lemak dan tinggikan metabolisme. Dua perkara ni memang penting kalau nak kurus. Pernah tak korang jumpa kawan yang makan banyak tapi menten kurus? Sebab metabolisme dia tinggi. Makan banyak mana pun, cepat je proses pembakaran lemak dalam badan tu berlaku. So CINCH SHAKE ni best sebab dia naikkan metabolisme badan kita.



Yang keduanya, CINCH SHAKE mempunya serat yang tinggi sebab tu bila minum segelas waktu pagi, akan bantu rasa kenyang dan perut macam full je. Nak makan nasi pun akan pikir doplohempat kali.

Dan yang last sekali, CINCH SHAKE bantu elak badan dari menggelebeh. HAHA. sedih jugak la kalau diet gile gile sampai taknak makan langsung, kurus memang kurus tapi mesti tinggal selulit. Kulit badan tu jadi lembik tak anjal. Sebab apa? Sebab otot dah hilang. So berat badan mudah naik semula sebab yang hilang tu OTOT bukan LEMAK! 


Ada yang tanya, boleh ke CINCH SHAKE ni diambil oleh ibu yang menyusukan anak macam saya ni? Boleh ambik, tapi kena amalkan cara intake yang betul supaya tak beri kesan ada susu badan. Sebab tu pentingnya beli supplement dari SID yang boleh beri konsultasi tentang cara makan yang betul
  

 
 
Siapa nk beli direct terus ke shaklee boleh ke link ni, klik, isi borang, ada debit card atau credit card, pay SETTLE! Paling laju esok smpai depan rumah


BELI CINCH --> KLIK SINI DAN PILIH PERISA APA YANG KORANG NAK


Previous
Next Post »

4 komen

Write komen
mila
AUTHOR
July 13, 2014 at 11:03 AM delete

owhh....sy pn ibu menyusu gak :) tp alhamdulillah,ok je hari2

Reply
avatar
Mr.Superman
AUTHOR
July 14, 2014 at 2:44 PM delete

aish,nk fon no. nk tanya mende alah ni. nak hadiahkn org. hahaha

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
July 14, 2014 at 3:29 PM delete

Untuk konsultasi dan membuat pembelian, boleh whatsap 0126716961

Aish akan guide cara makan yang betul

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...