PRODUK SHAKLEE YANG BEST SELLER

Assalamualaikum

Kali ini Aish nak share dengan korang semua beberapa Set Shaklee yang memang Best Seller dari dulu sampai sekarang. 

1. ESP
Ini adalah produk yang paling laris keluaran Shaklee. Kira paling top la. Penggunaan ESP dengan supplement lain memang memberi hasil yang terbaek. Contohnya, kalau kita ambil Vita-E Complex dengan ESP, hasilnya memang paling superb. Sebab ESP ni lebih kurang macam pelengkap kepada supplemet yang lain.  


2. Vita-E Complex
Ini adalah supplement pertama yang Aish makan masa mula mula kenal Shaklee. And then terus jatuh cinta dengan Shaklee. (korang boleh baca pengalaman Aish masa pakai Vitamin E Shaklee dekat SINI) hehe. Rasanya ramai tahu yang bukan Vitamin C je yang penting untuk kesihatan kulit, tapi Vitamin E pun sama!


3. Set Milkbooster
Aish bukan prihatin pasal kecantikan kulit muka je tau, tapi jugak untuk kawan kawan Aish yang dah jadi mommy tu. Set Mlkbooster ni pun antara produk yang best seller dari Shaklee. Yang ni memang highly recommended untuk kawan kawan yang dah jadi mommy tu ye. Sebab bukan sorang dua tau, tapi ramaaaiiii kawan kawan seuniversiti aish amalkan set Milkbooster dari Shaklee ni. Sebab khasiat dan memang terjamin berkesan!


4. Set Kulit Cantik
Selalunya customer yang beli dengan Aish Vitamin E Complex, Aish akan recommend kat mereka untuk ambil set terus. Set tu termasuk B-complex. Sebab bila kita combine dua supplement ni, hasil dia memang buatkan cik abang kita rasa nak pegang kulit kita je selalu. ahaks. cik abang maknanya suami ye. yang pakwe2 lagi jangan nak gatai gatai tau!


5. Set Kurus Shaklee
Yang ini pun best seller jugak. Sebab banyak testimoni yang menunjukkan hasil positif customer lepas makan set kurus ni. nak kata kurus dan solid terus macam Che Ta kita tu takdelah. Tapi kalau penggunaan yang konsisten, mana tau boleh jadi macam Che Ta ? hehe.


6. Set Tenaga Shaklee
Ramai jugak customer yang merungut penat dan letih especially yang superwomen tu. Macam Aish sendiri, siang dah penat bekerja, balik petang terus kemas rumah, masak, cuci baju, layan hubby..haiiish penat tau. So supplement yang ni, memang aish amalkan dan memang ada kesan yang positif. means, lebih bertenaga la..hihi.



So, buat masa ni, Alhamdulillah, bila Aish start masukkan sikit sikit produk Shaklee dalam blog ni, ada yang bagi respon positif. ada yang share dengan aish pengalaman dorang pakai, dan ada yang pm aish tanya details pasal produk Shaklee terutama yang best seller macam kat atas ni. 







korang bila lagi? apa apa just cari aish ok! Kalau nak REGISTER jadi member Shaklee pun boleh pm aish laju laju :)

Aish - ID 910287
Shaklee Distributor
012-671 6961 (whatsap/sms only)
ismalizayahya86@gmail.com 

atau boleh pm aish dekat
FB Page : Here

Previous
Next Post »

6 komen

Write komen
NinaAz
AUTHOR
June 8, 2013 at 3:23 PM delete

Shaklee memg besttttt ♥

Reply
avatar
Ainul Mustafa
AUTHOR
June 11, 2013 at 12:55 PM delete

saya ambil shaklee utk bf & kurus. berat turun & susu pun meriah pekat berlemak. smpi anak dh 2thn 8bln still lg bf :)

Reply
avatar
ciksenyum
AUTHOR
June 13, 2013 at 2:24 PM delete

nak tnya,, shaklee memang produk berasaskan soya je eh? yg flavour coklat k xde?

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
June 14, 2013 at 1:48 PM delete

@cik senyum ye yunk..soya sahaja..tp kita boleh bancuh bersama milo ke, hot chocolate ke..sebab rasa soyanya tak kuat pun..lg sedap bila dibancuh dengan milo..! :)

Reply
avatar
June 26, 2013 at 12:26 PM delete

dlm perancangan nk beli produk shaklee..oyeahhh ! teruja nk try vitamin shaklee :) tq for sharing !

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...