SAYANG BOLEH DIPUPUK..TAPI KEPERCAYAAN?

sayang boleh dipupuk. tapi kepercayaan? perlu masa. bagi aku..kalau kau dah percaya dekat  seseorang itu..akan mudah untuk kau sayangkan dia. tapi tidak bagi mereka yang sayang terlebih dahulu....lalu kepercayaan entah kemana..dan akhirnya ayat "sudah tiada jodoh" menjadi sahabat mereka yang kecundang...

tahun 2011
hubungan aku dengan PP Epal, aku sendiri tak tahu sampai bila. betul ke dia untuk aku?? nobody's know. dan aku dah ready dan sentiasa ready kalau we all tak ada jodoh. kalau PP Epal ditemukan dengan someone better, aku terima je. sebab perjalanan hidup kita dah ditetapkan. kena sabar, redha. kau kan strong aish!

saya tak perlukan hubungan yang sempurna di mata orang lain. cukuplah awak sempurna di hati saya. tak sempurna pada pandangan orang lain, tak mengapa. :)




uwek!
Previous
Next Post »

15 komen

Write komen
Eyeme
AUTHOR
January 20, 2012 at 11:26 PM delete

hehe..teringat cerita tentang dhia..nobody's perfect right? menerima seadanya.. :D

Reply
avatar
January 20, 2012 at 11:40 PM delete

dear,semoga bahagia sampai bila2 dengan si pipi epal tu eh:) amin =)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
January 21, 2012 at 1:49 AM delete

semoga bertahan jodoh sampai ke syurga..

Reply
avatar
YanaKhairy
AUTHOR
January 21, 2012 at 2:40 AM delete

semoga berbahagia di samping orang yg disygi insyallah! :)

Reply
avatar
ecadwinkyasha
AUTHOR
January 21, 2012 at 4:41 AM delete

ada jodoh tak kan lari kemana tu cik aish..hehehe..sweet tgk gmbr berdua tu :)

Reply
avatar
arituarini
AUTHOR
January 21, 2012 at 6:16 PM delete

ada jodoh tk kemana..tgok ziida..akhirnya bertemu jgak jodohnya..kih kih kih

Reply
avatar
ezy.fia
AUTHOR
January 21, 2012 at 8:12 PM delete

sntiasa berdoa smge hubungan awk berkekalan..
=)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
January 22, 2012 at 10:24 PM delete

@Eza Boom Boom :) thanks sgt2 sebab sudi doakan ... =) =)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
January 22, 2012 at 10:25 PM delete

@Rizzyanaphotography insyallah..mudah2 an...tu semua kehendakNya :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
January 22, 2012 at 10:26 PM delete

@ecadwinkyasha hehe thanks.. tak la sweet sgt pun..time gaduh hilang sweetnya.haha

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
January 22, 2012 at 10:27 PM delete

@ArulchelseA hahaha betul tu...congratz to ziida..hehe kahwin nnt kt nak g..kamu pergi takkk

Reply
avatar
Liyana Aziz
AUTHOR
January 25, 2012 at 6:25 PM delete

kak aishh!!! sweetnyaaa akak dengan pp epal! like duploh ratus kali...

by the way, yana suka ayat yg color merah2 tu, deep mannnn!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
January 26, 2012 at 11:10 PM delete

sayangilah org yg menyayangi kita, bukan org yg kita sayangi.eh! apa aku tulih ni? adus... semoga cik aish berbahagia dgn pp epal. hingga hjg nyawa (sb lps mati aku xtau kita mcm mn).....

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...